اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اطفای حریق در کارگاه رنگ‌ رباط‌کریم

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم از اطفای آتش‌سوزی در یک کارگاه رنگ‌کاری در روستای وهن‌آباد شهرستان رباط‌کریم خبر داد و گفت: این حادثه یک مجروح داشت که با اورژانس هوایی به مرکز درمانی منتقل شد.

اطفای حریق در کارگاه رنگ‌ رباط‌کریم

حمید رزاقی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم در  خصوص حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: ظهر امروز حادثه آتش‌سوزی در کارگاه رنگ‌کاری در روستای وهن‌آباد شهرستان رباط کریم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران و نیروهای عملیاتی ایستگاه مرکزی به همراه تجهیزات اطفای حریق و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه همکاران آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، افزود: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد که آتش‌سوزی در کارگاهی با کاربری مربوط به صنایع رنگ‌کاری روی داده است و آتش نشانان از چند طرف وارد عملیات شدند و موفق شدند این آتش سوزی را مهار کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم گفت: تنها مصدوم این حادثه به‌علت شدت جراحات با کمک اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح سوختگی تهران برای درمان منتقل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول