اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحمتی: فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر دو مقوله جداست

سرمربی تیم نساجی ایران گفت: فرق ما با نوبهار این است که نوبهار در هفته بیست‌وسوم لیگ ازبکستان است و ما در هفته ششم قرار داریم.

رحمتی: فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر دو مقوله جداست

به گزارش خبرگزاری فارس،مهدی رحمتی سرمربی تیم نساجی ایران در نشست خبری پیش از بازی مقابل نوبهار ازبکستان اظهار داشت: با یکی از بهترین تیم‌های گروه بازی داریم. به لحاظ فیزیکی و دوندگی خیلی خوب هستند و کیفیت خوبی دارند و توانستند ۴ امتیاز در دو بازی کسب کنند.بازی سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا چیزی که شایسته نساجی و هوادارانش است با امتیاز از بازی خارج شویم.

وی ادامه داد: تیم خیلی خوبی هستیم، همان‌طور که در دو بازی قبل نشان دادیم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. مصمم هستیم فردا یک بازی خوب، قوی و محکم از خود نشان دهیم.

رحمتی گفت: فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر دو مقوله جداست. فرق ما با نوبهار این است که نوبهار در هفته بیست‌وسوم لیگ ازبکستان است و ما در هفته ششم قرار داریم. تیمی هستیم که دستخوش تغییرات زیادی شدیم و بازیکنان جوان زیادی به ما اضافه شدند و مطمئناً تا هفته بیست‌وسوم به جایگاه بهتری می‌رسیم.

سرمربی نساجی افزود: فردا در انتهای بازی، آمار نشان می‌دهد که ما تیم تدافعی هستیم یا نوبهار. فوتبال بر این پایه خلق شده که به تیم حریف موقعیت گل ندهید و موقعیت گل ایجاد کنید.

وی اظهار داشت:بعد از چندین سال حضورم در رده‌های مختلف تیم ملی ایران، به ازبکستان تبریک می‌گویم که پیشرفت خوبی هم به لحاظ زیرساختی و هم فنی در فوتبال داشتند.

سعید بیگی: بدشانس بودیم وگرنه ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم

سعید بیگی بازیکن تیم نساجی ایران نیز در نشست خبری پیش از بازی با نوبهار ازبکستان گفت: هفته‌های اخیر از بدشانسی نتیجه نگرفتیم اما ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم. دنبال این هستیم یک بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر برگردیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

ادامه دارد ...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول