اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

گزارش دوره‌های شش ماهه عملکرد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتشر شود

نمایندگان مجلس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مکلف کردند، گزارش دوره‌های شش ماه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را منتشر کند.

گزارش دوره‌های شش ماهه عملکرد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتشر شود

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با بند ر ماده ۸۵ این لایحه با ۱۵۹رأی موافق، چهار رأی مخالف و هفت رأی ممتنع از مجموع ۱۹۹نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ماده ۸۵- در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اقدامات زیر توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط به تشخیص شورای اجتماعی کشور انجام می‌شود:

بند ر- ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز موظف است ظرف مدت سه‌ماه پس از ابلاغ برنامه، برنامه جامع پنج‌ساله مبارزه با قاچاق کالا و ارز را با هدف کاهش سالانه حداقل پانزده درصد پانزده درصد قاچاق کالا و به تفکیک دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نماید. ستاد موظف است گزارش دورهای شش ماهه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه مزبور را برای عموم منتشر کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول