اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: نخبگان برای کاهش هزینه‌های تولید به صنعت کمک کنند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید از حوزه نظری به حوزه عملی پای بگذارند و صنعت کشور را برای کاهش هزینه‌های تولید کمک کنند.

نماینده مجلس: نخبگان برای کاهش هزینه‌های تولید به صنعت کمک کنند

حسینعلی حاج‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: بسترهای قانونی برای پیشرفت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم است و نخبگان ما و شرکت‌های دانش‌بنیان باید از حوزه چاپ و انتشار مقالات و در کل کارهای نظری به حوزه علمی ورود پیدا کنند و حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف را در این مسیر در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان ما می‌توانند انجام دهند کاهش هزینه‌های تولید است. نخبگان ما می‌توانند با کمک به حوزه صنعت و پایین آوردن هزینه‌های تولید گام مؤثری در این حوزه بردارند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما به خاطر اعمال تحریم‌ها از سوی دشمن مواد اولیه وارداتی را با قیمت بالایی تهیه می‌کنیم و شرکت‌های دانش‌بنیان ما می‌توانند با تولید همین مواد اولیه در داخل هزینه‌های بخش صنعت کاهش دهند.

وی افزود: کمک به بخش صنعت ساختمانی و یا صنعت خودرو با هدف افزایش کیفیت و بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها از اقدامات مهمی است که تولیدکنندگان ما می‌توانند آن را انجام دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتم بسترهای قانونی لازم برای پیشرفت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان ما فراهم است که از جمله آن می‌توان به قانون جهش تولید دانش‌بنیان اشاره کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول