اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

همایش انتخاباتی حزب همت برگزار شد

همایش انتخاباتی حزب همت با حضور اعضای حزب و مسئولین ستاد انتخاباتی حزب در کشور برگزار شد.

همایش انتخاباتی حزب همت برگزار شد

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه توانا، همایش حزب همت با حضور چهره های سیاسی و اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم با محوریت تبیین خط و مشی در انتخابات پیش رو و تبیین نحوه حمایت از نامزدهای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی عضو حزب و همچنین حمایت از کاندیداهای مستقل و هم سو با حزب همت برگزار شد.

سید احمد نبوی دبیرکل حزب همت در این مراسم گفت:  یکی از هدف مهم حزب در آینده نزدیک تشکیل فراکسیون همت در مجلس شورای اسلامی است که امید داریم با تلاش فراگیر مسئولان ستادهای انتخاباتی و اعضای حزب و همراهی مردم، این مهم محقق شود.

دبیر کل حزب همت در ادامه گفت : در حال تدوین یک منشور مهم هستیم که یقین داریم اگر بصورت فراگیر در دسترس مردم قرار گیرد بازدهی خوبی در تشویق مردم برای حضور در انتخابات و انتخاب چهره‌های اثر گذار و توانمند در این دوره خواهیم بود.

نبوی گفت: در بخشی از محتوای این منشور از نمایندگان عضو حزب همت در ۲ بخش مناظره‌ها و مصاحبه‌ها این شبکه اینترنتی حزب همت بزودی راه اندازی می شود تا مردم در جریان برنامه کاندیدهای همتی مجلس قرار گیرند.

دبیر کل حزب همت از همه مسئولان حزب در مراکز استانها و شهرستانها درخواست کرد که در زمینه مطالبه گری و رفع مشکلات مردم از همه ظرفیت ها بهره برده و تا رفع این مشکلات و کاستیها، پیگیری ها تداوم یابد. 

نبوی گفت:حزب همت با گرایش مستقل می تواند در این انتخابات تاثیر گذار و حتی تعیین کننده شود و امید داریم با تلاش اعضای حزب و همراهی مردم به این مهم دست پیدا کنیم و بانی تحولی مهم در وضعیت سیاسی کشور شویم.

در این همایش بزرگ برخی از چهره های سیاسی از جمله منوچهر متکی وزیر خارجه سابق و همچنین تعدادی از مسئولان حزب همت درباره مسائل سیاسی روز گفت و گو کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول