اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها یکسان است

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی گفت: تولید علم در هر حوزه‌ای برای بنیاد نخبگان ارزشمند بوده و نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها یکسان و یکپارچه است.

نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها یکسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف زندی ظهر امروز در دیدار با مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها به صورت یکسان است و از نظر ما فعالیت علمی و پژوهشی در تمامی دانشگاه‌ها و واحدهای آموزشی استان دارای ارزش بوده و قابل حمایت و پشتیبانی است.

وی تصریح کرد: بخشی نگری در حوزه علم و دانش پذیرفتنی نیست و باید یک نگاه همه‌جانبه به این حوزه داشت تا بتوان از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به نفع کشور و توسعه آن بهره برد.

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این بنیاد در حال حاضر در مسیر تحول قرار دارد اذعان داشت: بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری "نخبگان جزء ارکان پیشرفت کشورند"، از این‌رو باید برای حمایت همه‌جانبه از آنها همگان بسیج شوند و باید برای جذب و نگهداشت نخبگان جذابیت ایجاد کرد و زمینه‌های حمایت را بیش از پیش تبیین و معرفی نمود.

 زندی افزود: باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا جلو مهاجرت نخبگان گرفته شود و این مهم زمانی حاصل می شود که بتوانیم برای حفظ و نگهداشت نخبگان برنامه های مدون و اساسی طراحی و عملیاتی کنیم که در این زمینه دانشگاه‌ها به‌خصوص  دانشگاه آزاد اسلامی که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است می‌تواند نقش مهم و اساسی ایفا کند.

وی تاکید کرد: در راستای شناسایی و حمایت از نخبگان آمادگی کامل داریم تا با تمام دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی همکاری‌های لازم را انجام دهیم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول