اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کاپیتان سپاهان: جمع کردن تیم بعد از حواشی الاتحاد سخت است اما حرفه‌ای هستیم

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم در آستانه سومین بازی آسیایی ارائه کرد.

کاپیتان سپاهان: جمع کردن تیم بعد از حواشی الاتحاد سخت است اما حرفه‌ای هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد کریمی پیش از سومین دیدار آسیایی سپاهان، اظهار داشت: شاید برخی فکر کنند آلمالیق با توجه به نتایجی که گرفته و 2 باختی که داشته  تیم خوبی نیست در حالیکه این تیم بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها را خوب آنالیز کردیم. بازی سختی داریم چون تنها امیدشان بازی با سپاهان است تا بتوانند شلنس کوچکی برای صعود داشته باشند. ما هم برای صعود باید این بازی را ببریم.

وی با اشاره به بازی قبلی سپاهان و حواشی دیدار با الاتحاد در خصوص شرایط روحی تیم، گفت: کمی جمع و جور کردن این موضوع سخت است ولی بازیکنان، مدیریت و کادر فنی ما به قدری حرفه‌ای هستند که اتفاقات گذشته را فراموش کرده‌اند و تنها روی این بازی تمرکز دارند. شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. در نوبت عصر هم یک تمرین سبک خواهیم داشت و برای کسب 3 امتیاز آماده می‌شویم.

کاپیتان سپاهان با اشاره به شرایط آب‌وهوایی ازبکستان، عنوان کرد: شرایط هوایی خوبی دارد. با اینکه از اصفهان کمی خنک‌تر است اما فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد کند. احتمال بارندگی هست اما هر شرایطی به وجود بیاید برایمان فرقی ندارد. از هواداران ممنونم. با شرایطی که برای تیم چه در لیگ چه آسیا پیش آمد، همچنان ما را حمایت کردند. چند هوادار نیز با هزینه شخصی خود به ازبکستان آمده‌اند که قطعا انتظارات از ما بالاتر می‌رود و کارمان سخت‌تر است. البته انگیزه و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول