اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

درخشش فناور خلاق دانشگاه سمنان در رویداد ملی سه‌گام

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از درخشش فناور خلاق پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در دومین رویداد ملی سه‌گام خبر داد.

درخشش فناور خلاق دانشگاه سمنان در رویداد ملی سه‌گام

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امین جان‌قربانی، مدیر مرکز رشد فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زیبا اسلامی، مدیرعامل «شرکت خلاق ادیم کارا آترین» است که موفق شد، در بخش نقاشی روی چرم دومین رویداد ملی سه گام عنوان «شایسته تقدیر» را به دست آورد و از سوی مسؤولان وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تجلیل شود.

وی افزود: این شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر است و در زمینه تولید محصولات معرق و سوخت چرم فعالیت دارد.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: اسلامی چندی پیش نیز با اخذ مجوز خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت‌های شرکت را توسعه داد و موفق به افتتاح نخستین کارگاه خلاق چرم استان سمنان و اشتغال‌زایی شد.

زیبا اسلامی، فناور خلاق پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در زمینه حضور در این رویداد ملی گفت: رویداد ملی سه گام، مختص چرم و دست‌دوزهای چرمی به‌عنوان یک هنر و صنعت ملی در حوزه صنایع‌دستی است که با هدف ارتباط و تعامل هنرمندان حوزه چرم، ورود به بازارهای بین‌المللی و صدور فرهنگ و هنر ایرانی برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سوخت‌کاری روی چرم برای علاقه‌مندان این حوزه را نیز در این رویداد ارائه دادم که مورد توجه مسؤولان برگزاری و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول