اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله صهیونیست‌ها به بازاری در مرکز نوار غزه+ فیلم

وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بازار اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه تعداد زیادی شهید و مجروح برجای گذاشته است.

حمله صهیونیست‌ها به بازاری در مرکز نوار غزه+ فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه جنایات جنگی رژیم موقت صهیونیستی علیه فلسطینیان، جنگنده‌های این رژیم شامگاه شنبه به یک بازار در مرکز نوار غزه حمله کردند.

وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که حمله هوایی رژیم تروریست صهیونیستی به بازار اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه تعداد زیادی شهید و مجروح برجای گذاشته است.

تصاویر منتشرشده از این حمله نشان می‌دهد که بر اثر استفاده صهیونیست‌ها از بمب‌های ممنوعه برای این حمله، فروشگاه‌های متعددی در این بازار دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» تداوم حملات اشغالگران به اطراف بازار النصیرات و همچنین تخریب جاده‌ها و مسیرهای منتهی به این منطقه نیز مانع رسیدن آمبولانس‌ها به قربانیان این حمله بود.

 

 

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به حدود ۵ هزار شهید و بیش از ۱۴ هزار مجروح رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول