اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار فرحی: رزمندگان حماس توانستند استیصال صهیونیست‌ها را به دنیا نشان بدهند

جانشین وزیر دفاع گفت: امروز شاهد آن هستیم که رزمندگان حماس با نوآوری و خلاقیت توانسته‌‌اند رژیم غاصب صهیونیستی را که تا بن دندان مسلح بوده و و مدعی سیستم اطلاعاتی پیچیده و آسمانی امن در دنیا بود را به چالش بکشند و استیصال آن‌ها را به دنیا نشان بدهند.

سردار فرحی: رزمندگان حماس توانستند استیصال صهیونیست‌ها را به دنیا نشان بدهند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سیدمهدی فرحی جانشین وزیر دفاع با حضور در جمع نخبگان و متخصصان دانشگاه صنعتی مالک اشتر پیرامون وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی، گفت: آرزو می‌کنم که هرچه زودتر شاهد محقق شدن وعده‌های الهی و به خاک ذلت نشستن کفار و ظالمین و عزت مسلمانان باشیم.

وی با اشاره به روایت حضرت امام علی(علیه‌السلام) که می‌فرماید برای ظالمین دشمن و برای مظلومین یار و یاور باشید، افزود: همه امت مسلمان جهان باید با وحدت در مقابل جنایات رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کنند و نگذارند خون مظلومین بیشتری ریخته شود.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به ناهمترازی قدرت در سرزمینهای اشغالی افزود: رزمندگان حماس با تعدادی موشکهای دست ساز در مقابل این رژیم سفاک که خود را جزء برترین‌ها در حوزه نظامی می‌داند، ایستادگی کردند و با توکل بر خداوند و ایمان به وعده‌های او این پیروزی‌ها را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه ناهمترازی قدرت نظامی با نوآوری در صنحه نبرد قابل جبران و تغییر است،  یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که رزمندگان حماس با نوآوری و خلاقیت توانسته‌‌اند رژیم غاصب صهیونیستی را که تا بن دندان مسلح است و مدعی سیستم اطلاعاتی پیچیده و آسمانی امن در دنیا بود را به چالش بکشند و استیصال آن‌ها را به دنیا نشان دهند.

سردار فرحی در پایان با اشاره به اخراج بیش از 44 هزار مستشار خارجی بعد از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب حدود 40 هزار مستشار آمریکایی و 4 هزار مستشار آلمانی و انگلیسی در ایران حضور داشتند که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همگی از کشور خارج شدند.

وی ادامه داد: از آنجایی که ما فقط بهره‌بردار تسلحیات و تجهیزات نظامی بودیم در حوزه نظامی با بحران مواجه شدیم که به لطف خدا، رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و همکاری نخبگان کشور توانستیم این بحران را با سربلندی پشت سر بگذاریم و امروز یکی از برترین کشورها در حوزه نظامی هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول