اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوعات شهری حمایت می‌شوند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان از حمایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها با موضوعات شهری خبر داد.

پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوعات شهری حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی رضایی بعد از ظهر امروز در همایش «مدیریت شهری و دانشگاه اثرگذار» به بیان فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع نخبگان در خصوص نقش علم پرداخت و اظهار کرد: رهبری فرمودند باید مقالات علمی و پایان‌نامه‌های دانشجویان در کشور، ناظر به حل مشکلات جامعه باشد.

وی با تاکید بر کاربردی کردن محصولات علمی و پژوهشی گفت: هرچه هماهنگی و ارتباطات ما با دانشگاه بیشتر باشد می‌توان از ظرفیت علمی دانشگاهیان بیشتر در مدیریت شهری بهره برد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه امیدواریم این نشست‌ها در تقویت تعامل، هماهنگی و روابط بین مدیریت شهری و دانشگاه‌ها باشد افزود: تمام تخصص‌هایی که در مدیریت شهری وجود دارد، در دانشگاه‌ها هم هست که باید تلاش کرد از ظرفیت اساتید و دانشگاه‌ها بهره‌مند شد.

وی تصریح کرد: باید از اعتبار پژوهشی که در دانشگاه‌ها وجود دارد، در قالب طرح‌های مطالعاتی، پایان‌نامه و رساله دکتری در موضوعات شهری استفاده کرد.

رضایی با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی دارد پایان‌نامه‌ها و رساله‌هایی با موضوع مدیریت شهری را حمایت کند عنوان کرد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر روابط مدیریت شهری را با دانشگاه تقویت کند و موضوعات را به دانشگاه‌ها واگذار کند تا اقدامات مطالعاتی و پژوهشی برای اداره علمی استفاده شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول