اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت لبنان مواضع صهیونیست‌ها را در جبهه شمالی هدف قرار داد

منابع آگاه اعلام کردند که مقاومت لبنان، امروز نیز مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

مقاومت لبنان مواضع صهیونیست‌ها را در جبهه شمالی هدف قرار داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که مقاومت اسلامی لبنان، مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را در مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبای اشغالی در نزدیکی شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به نوشته المیادین، ارتش رژی اشغالگر نیز برخی مناطق در مرزهای جنوب لبنان را هدف قرار داد. 

از سوی دیگر، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به این‌که «حزب‌الله» لبنان تصمیم گرفته است در جنگ علیه اسرائیل و حماس شرکت کند، تهدید و ادعا کرد: «ما برای همه احتمالات آماده‌ایم و حزب‌الله بهای این تصمیم خود را پرداخت خواهد کرد».

مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته (جمعه، ۲۰ اکتبر) نیز، با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله موشکی به مواضع رژیم اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا، تپه‌های کفرشوبا شامل «الرمثه»، «زبدین»، «الرادار»، رویسان القرن و «رویسات العلم» رابرعهده گرفته بود.

امروز شبکه المیادین لبنان با انتشار گزارشی نوشت: «به موازات عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه، مقاومت اسلامی در لبنان نیز به حملات خود که از هشتم اکتبر علیه اشغالگران آغاز کرده،  ادامه می‌دهد. امری که موجب وارد آمدن خسارات زیاد به اشغالگران در جبهه شمالی شده است که از زمان جنگ تموز ۲۰۰۶ تاکنون بی‌سابقه است«. 

رسانه‌های اسرائیلی تشدید تنش‌های نظامی در شمال با جبهه لبنان را «جنگ واقعی» توصیف و اعلام می‌کنند که حزب‌الله نه تنها «اسرائیل» را در جبهه شمال بازمی‌دارد، بلکه آن را از اقدام قاطع در غزه نیز باز می‌دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول