اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پایتخت، اولویت مدیریت شهری

معاون اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تلاشمان در شهرداری بر این است که پروژه‌های بر زمین مانده از گذشته که سرمایه شهر در آنها به کار رفته است رابه سرعت به بهره‌برداری برسانیم، گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام با اولویت دنبال خواهد شد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پایتخت، اولویت مدیریت شهری

به گزارش فارس، آیین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه واقع در منطقه یک در قالب شنبه امید و افتخار با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا نادعلی و احمد علوی از اعضای شورای شهر تهران، حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران و سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک برگزار شد.

محمدامین توکلی‌زاده معاون شهردار تهران گفت: پویش امید و افتخار به ایستگاه هفتاد و هشتم رسیده است و شاید خیلی‌ها از روزی که این پویش‌ها شروع شد فکر نمی‌کردند به این سرعت به این افتتاح‌ها دست پیدا کنیم.

وی افزود: تلاشمان در شهرداری بر این است که پروژه‌های بر زمین مانده از گذشته که سرمایه شهر در آنها به کار رفته است به سرعت به بهره‌برداری برسانیم.

توکلی‌زاده تاکید کرد: یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و امروز نیز مجموعه ورزشی چند منظوره پس از گذشت بیش از ۱۲ سال به بهره‌برداری رسید و این فرآیند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بخش‌های مختلف عمرانی، حمل و نقل و ... پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد و به همین سرعت این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه این مراسم علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز گفت: از گذشته تلاش‌هایی برای ارتفاء فضاهای ورزشی انجام شده اما در یک خلاء چهار ساله فضاهای ورزشی به صورت ثابت باقی مانده و ما باید در این دوره این میزان را گسترش بدهیم و در نقاط مختلف تهران این کار در حال انجام است. 

سید احمد علوی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این جلسه گفت: مجموعه ریحانه از ۱۴ سال گذشته قرار بود دو سه ساله به اتمام برسد و بر همین اساس یکی از کارهای ما در شهرداری توجه به پروژه‌های عقب افتاده است.

وی به سفر شهردار تهران به چین اشاره کرد و گفت: اتفاقات و اقدامات خوبی در سفر آقای زاکانی به چین رقم خواهد خورد و به مردم در حوزه حمل و نقل کمک خواهد کرد. حدود دو سوم واگن‌های تهران بعد از سالها به ناوگان حمل و نقل مترو اضافه خواهد شد تا شهروندان حال بهتری را داشته باشند.

همچنین در پایان این مراسم لباس ورزشی تیم فلسطین از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت به توکلی‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به پاس اقدامات وی در حمایت از مردم فلسطین اهدا شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول