اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

وزیر ورزش: 2 سند مهم با محوریت آموزش و پرورش تا 2 ماه آینده رونمایی می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲ سند معتبر و مهم با محوریت آموزش و پرورش داریم که حداکثر در ۲ ماه آینده در شورای عالی ورزش با حضور رئیس‌جمهور رونمایی می‌شود.

وزیر ورزش: 2 سند مهم با محوریت آموزش و پرورش تا 2 ماه آینده رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در آیین آغاز مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور که در مدرسه شهید دستغیب منطقه ۹ تهران برگزار شد، ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی، اظهار کرد: هدف از حضورمان در این مراسم، این است که بگوییم اگر بخواهیم ورزش، توسعه پیدا کند، استعدادهای نهفته ورزشی را شکوفا و بارور کنیم، ورزش حرفه‌ای خوبی داشته باشیم و به معنای واقعی سلامت جامعه را بیمه کنیم، راهی جز راه آموزش و پرورش و مدرسه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز، ۱۶.۵ میلیون استعداد است که می‌توانند ایران قوی و سربلند بسازند، افزود: اعتقاد قلبی و راسخ دارم هرچه بیشتر بتوانیم همکاری‌های مشترک‌مان را با وزارت آموزش و پرورش بیشتر کنیم، در همه ابعاد ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی و حتی اخلاق و معنویت موفق خواهیم بود؛  بر این اساس تمام فعالیت‌های ما حول محور آموزش و پرورش خواهد بود. 

هاشمی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم مسابقات‌مان را به معنای واقعی به شکل خوبی برگزار کنیم، راهش از مسیر آموزش و پرورش است، اضافه کرد: در گذشته هرچه قهرمان داشتیم و همچنین فضای تیم‌های ملی ما از درون مدرسه و آموزش و پرورش شروع می‌شد.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با فعالیت‌هایی که با مجموعه آموزش و پرورش خواهیم داشت سعی می‌کنیم برنامه مسابقات ورزش دانش‌آموزی را از چندگانگی که در سطح کشور برگزار می‌شود بعضا توسط فدراسیون‌های ورزشی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان‌ها و بعضا آموزش و پرورش برگزار می‌شود بیرون آوریم و محوریت مسابقه‌ها را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان به فعالیت فدراسیون ورزش مدارس اشاره کرد و گفت: مجموعه‌ای تحت عنوان فدراسیون ورزش مدارس داریم و معتقدیم این فدراسیون پشتیبان است و می‌تواند 54 فدراسیون ما را در سطح کشور پشتیبانی کند و خدمات خوبی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله با برنامه‌های شاد و مفرحی که وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان دارند، بتوانیم با همکاری مشترک، فعالیت‌های خوبی داشته باشیم؛ 16.5 میلیون دانش‌آموز ظرفیت بی‌بدیلی است که باید به آن توجه شود و این قول را به خانواده آموزش و پرورش می‌دهم که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی در راه است.

هاشمی تصریح کرد: ۲ سند معتبر و مهم در پیش رو داریم که حداکثر در ۲ ماه آینده در شورای عالی ورزش با حضور رئیس‌جمهور و وزرای عضو شورای عالی ورزش، رونمایی می‌شود که محور اصلی این دو سند، آموزش و پرورش است و ان‌شاءالله بر اساس این دو محور بتوانیم گام‌های اساسی و بلند را بر داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول