اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حرف های مربی و بازیکن استقلال در مورد یار دوازدهم +فیلم

مربی و بازیکن استقلال در مورد حمایت تماشاگران از تیم و پیروز شدن مقابل هوادار صحبت کردند.

حرف های مربی و بازیکن استقلال در مورد یار دوازدهم +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا رجبی بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکر می کنم از تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و با حمایت شان تیم ما را رو به جلو بردند و بازی 2 بر صفر را 3 بر 2 پیروز شدیم. زمین ورزشگاه آزادی شرایط مناسب است و حق تیم استقلال است در زمین خودش میزبان باشد و تماشاگران از فوتبال لذت ببرند. نشان دادیم که به ثبات تاکتیکی می رسیم و بعد از عقب افتادن از حریف به برد رسیدیم. به بازی نظم دادیم

وی در مورد ماندن در استقلال و اینکه پیشنهاد باشگاه مس را رد کردید،  گفت: افتخار دارم که در خدمت نکونام و تیم بزرگ استقلال و هواداران پرشور استقلال،  امیدوارم در کورس قهرمانی باشیم و نتیجه لازم را بگیریم و امیدوارم همه ارکان باشگاه همت  کنند و در این راه موفق باشیم.

مربی استقلال در مورد آرمین سهرابیان ، گفت:  آرمین هم بازیکن قابلی است و اگر شرایط بازی داشته باشد از او استفاده می کنیم. چند هفته مصدوم بوده است.

مرادمند: یار دوازدهم داشتیم

محمدحسین مرادمند هم درمورد برد 3 بر 2 مقابل هوادار اظهار داشت: نیمه دوم توانستیم بازی را برگردانیم و پیروز شویم جو ورزشگاه خیلی تاثیرگذار بود و استقلال امروز یار دوازدهم داشت و همین هواداران بودند.

وی در مورد اینکه قرار است استقلال از آزادی برود گفت: چرا؟ کیفیت چمن خوب شده و فقط بازی با النصر وضعیت چمن بد بود و تا جام ملت های آسیا این مساله را بکشانند و بعد لیگ تعطیل می شود.

 

 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول