اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خطیب جمعه اهواز: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است و امروز بیش از 80 هزار شهرک‌نشین فرار کرده‌اند و این رژیم دچار بحرانی بی‌سابقه است.

خطیب جمعه اهواز: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به جنایات غزه اظهار کرد: حق بر باطل پیروز می‌شود و صهیونیست‌ها و جنایتکاران جنگی و حامیان آنها دچار نابودی خواهند شد. 

خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: یکی از نشانه‌های تقوای عمومی آمادگی برای جهاد فی‌سبیل‌الله است و اگر افراد یک جامعه به بهانه‌ای از حضور در جهاد شانه خالی کند، نشانه‌ی فاصله گرفتن از تقواست و این جامعه دچار ذلت خواهد شد. 

وی گفت: تابلوی جنایت‌های جنگی آمریکا و صهیونیسم علیه کودکان و زنان فلسطینی نشان دهنده‌ی 85 سال جنایت، غصب و تجاوز به فلسطینیان با حمایت  آمریکاست. 

آیت‌الله کعبی ادامه داد: از آغاز تشکیل سازمان ملل متحد تا کنون نزدیک به 100 مصوبه شورای امنیت مبنی بر جنایتکار بودن آمریکا وجود دارد که آمریکای جنایتکار 79 مصوبه را بر علیه ملت فلسطین و در حمایت از اسرائیل وتو کرده است که دو مصوبه آن نیز طی هفته گذشته بود.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه اسرائیل پایگاه آمریکاست، گفت: علی‌رغم ارسال تسهیلات نظامی و مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی، اما نابودی این رژیم غاصب از برنامه‌های جبهه مقاومت است. ضربه اول طوفان الاقصی با حضور یک هزار و 200 نفر از مبارزان حماس کلید خورد و تمامی سدهای اسرائیل را شکست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا فرمانده قتل عام در غزه است، یادآور شد: قدرت حزب‌الله هزاران برابر از حماس بیشتر است و بیش از 100 هزار جنگجوی شهادت طلب در این جریان وجود دارد که خود را برای یک عملیات طوفانی علیه رژیم صهیونیستی آماده می‌کند. 

آیت‌الله کعبی گفت: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است و امروز بیش از 80 هزار شهرک‌نشین فرار کرده‌اند و این رژیم دچار بحرانی بی‌سابقه است. 

وی با بیان اینکه امروز افکار عمومی در دنیا هم‌عقیده را جبهه مقاومت است، بیان کرد: وجود جوانان مومن و انقلابی، طوفان‌الاقصی را تبدیل به فتح‌الفتوح مقاومت اسلامی خواهد کرد که زمینه آزادی قدس را فراهم می‌کند و زمینه‌ساز محاکمه نتانیاهو است. 

آیت‌الله کعبی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: خط فرمان ولایت در انتخابات مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات است و هر رایی که ملت ایران در صندوق رای می‌اندازد مشابه یک موشک نقطه‌زن بر قلب آمریکا و صهیونیست است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول