اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خلیفه کل ارامنه آذربایجان: گام‌های موثر برای مجازات رژیم صهیونیستی برداشته شود

خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گیری کل ارامنه آذربایجان بیانیه‌ای را در رابطه با حوادث اخیر غزه صادر کردند.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان: گام‌های موثر برای مجازات رژیم صهیونیستی برداشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گیری کل ارامنه آذربایجان بیانیه‌ای را در رابطه با حوادث اخیر غزه صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم نموده و از طرف خود و شورای خلیفه‌گری و مجمع نمایندگان اعلام انزجار خود را نسبت به وحشی‌گری‌های آن رژیم که تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی را لگدمال کرده و در برابر چشم‌های کور و زبان‌های خاموش دنیای متمدن اقدام به قتل عام و نسل‌کشی برادران و خواهران فلسطینی از پیر، جوان، زن و کودک را می‌نماید را اعلام می‌داریم.

بمباران بی‌رحمانه بیمارستان غزه روحیه‌ ددمنشانه این رژیم را هرچه بیشتر آشکار می‌نماید که قائل به هیچ قاعده‌ای نبوده و تمام نمادهای انسان‌دوستی و عدالت را پایمال می‌نماید در شرایطی که انسان‌های بی‌گناه و زخمی توسط کادر درمانی در بدترین شرایط در آن محل پناه گرفته و تحت درمان بودند.

همانگونه که وجدان‌های بیدار جامعه جهانی و شورای بین المللی کلیسای مسیحی فجایع غزه را محکوم نمودند از تمام مجامع بین‌المللی و سازمان حقوق بشر تقاضا داریم این اعمال را محکوم و گام‌های موثر برای محکومیت و مجازات عاملان آن اعمال گردد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول