اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاکدل: شرایط پیکان قابل قیاس با پرسپولیس نیست

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت:‌ از لحاظ بودجه کم‌ هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم و شرایط ما قابل قیاس با تیم بزرگ پرسپولیس نیست.

پاکدل: شرایط پیکان قابل قیاس با پرسپولیس نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد پاکدل پس از شکست 3 بر یک پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امروز مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی خوبی را برگزار کردیم اما از لحاظ موقعیتی، فنی و تاکتیکی مسابقه قابل قبولی بود. بضاعت پیکان همین است. میانگین سنی بازیکنان نسبت به تیم‌های دیگر خیلی پایین‌تر است و به لحاظ بودجه هم کم‌ هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم.

وی افزود: این شرایط قابل قیاس با تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیست، اما خوشحالم که بازی خیلی خوبی را از هر دو طرف شاهد بودیم. 

بازیکن پیکان در مورد موقعیت‌هایش در این بازی گفت: چمن هم در این بازی تأثیرگذار بود و خیلی زود کنده می‌شد. این شرایط فوتبال ما است که یک زمین چمن مناسب نداریم که بخواهیم در آن فوتبال بازی کنیم.تیم‌هایی مانند پیکان و پرسپولیس هم که روی زمین بازی می‌کنند کیفیت کاری‌شان در چمن بی‌کیفیت پایین می‌آید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول