اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جمعی از اساتید دانشگاه شریف خطاب به صهیونیست‌ها: ماشین کشتار را متوقف کنید

جمعی از اساتید دانشگاه شریف در پی ارتکاب جنایت‌های فجیع و ضد انسانی اخیر توسط رژیم صهیونسیتی در بیانیه‌ای خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کردند: ماشین کشتار را متوقف کنید.

جمعی از اساتید دانشگاه شریف خطاب به صهیونیست‌ها: ماشین کشتار را متوقف کنید

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه ای با اشاره به وقایع اخیر فلسطین، از جامعه جهانی خواستار اقدام فوری برای پایان دادن به خشونت ها و قتل عام غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی شدند.

در متن این بیانیه آمده است: مایوس کننده است ببینیم کشورهای قدرتمند، رنج یک ملت را صرفاً به این دلیل که با منافع سیاسی آنها همسو نیست، با ارائه کمک‌های نظامی، دیپلماتیک، صرف نظر کردن از مجازات و حمایت اقتصادی تایید می‌کنند.

ما برخلاف کسانی که به جنایات اسرائیل توجهی نمی‌کنند یا حتی بدتر، به آن کمک و از آنها حمایت می‌کنند، به صراحت آنها را محکوم کرده و پرداختن به موارد متعدد جنایات جنگی اسرائیل و نقض قوانین بین‌المللی مانند حمله به آمبولانس‌ها و بیمارستان‌ها، خبرنگاران، مدارس، کاروان‌های غیرنظامی و قطع دسترسی به غذا، سوخت، برق و آب و حمله به زیرساخت‌هایی مانند نیروگاه‌ها و اجبار مردم به انتخاب بین کشته شدن یا واگذاری زمین‌ها و خانه‌های خود را ضروری می‌دانیم.

 ما به عنوان شهروندان جامعه جهانی، خواستار پایان دادن به اشغال غیرقانونی، حمایت از حق بازگشت میلیون‌ها پناهنده فلسطینی سراسر جهان، برچیدن شهرک‌های غیرقانونی و به رسمیت شناختن کشور واحد فلسطینی متشکل از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان بومی همان منطقه باشیم تا کنار هم در آرامش و صلح زندگی کنند و مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیوان بین‌المللی لاهه نیز موظف هستند پاسخگویی اسرائیل در قبال جنایاتش را جهت اطمینان از تحقق عدالت به جریان بیندازند.

این بیانیه به انگلیسی نوشته و منتشر شده است.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول