اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حمله به بیمارستان غزه چهره بشریت را خدشه‌دار کرد

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه برای همه انسان ها یک شرمندگی بود، اظهار کرد: چهره بشریت را حمله به بیمارستان غزه خدشه دار کرد و جریان حق باید بار دیگر تلاش کند تا پرونده انسان ها زیبا شود.

حمله به بیمارستان غزه چهره بشریت را خدشه‌دار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه برای همه انسان ها یک شرمندگی بود، اظهار کرد: چهره بشریت را حمله به بیمارستان غزه خدشه دار کرد و جریان حق باید بار دیگر تلاش کند تا پرونده انسان ها زیبا شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه نسخه نجات همه انسان ها قرآن کریم است، اضافه کرد: خداوند در سوره آل عمران می فرماید اگر برای شما مومنین سختی پیش بیاید کفار خوشحال می شوند، همچنین اگر صحنه پیروزی پیش بیاید آنها ناراحت می شوند و لذا بمباران بیمارستان نتیجه پیروزی ما بود، از این رو دشمنان تلاش کردند شیرینی حمله طوفان الاقصی را به کام مومنین را تلخ کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس عنوان کرد: اگرچه دشمنان بیمارستان غزه را مورد هدف قرار دادند اما شکست برای آنان با حمله طوفان الاقصی به وجود آمده که درمان نخواهد شد، تصرف 11 شهرک صهیونیستی، تعداد بالای اسیر و به هلاکت رساندن صهیونیست های فراوان همه و همه نشان از پیروزی جبهه مقاومت دارد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مقاومت، امروز شکست را جلوی چشمان صهیونیست ها آورده اند، در جنگ ۳۳ روزه اثبات کردیم که می توانیم در برابر عملیات رژیم صهیونیستی خود دفاع کنیم اما با طوفان الاقصی نشان دادیم که در حمله هم می توانیم قوی باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر کرانه غربی و باختری دست به دست هم دهند بازهم معادله تغییر خواهد کرد، لشکر شکست خورده اسرائیل اگر بخواهد در چند جبهه بجنگد رسوا خواهد شد، همه این ها از 2 توصیه قرآنی صبر و تقوا به دست آمده است.

وی گفت: خداوند می فرماید صبر و ایستادگی کلید اول پیروزی است، امام راحل، شهدا و شهید سلیمانی این دستور قرآنی که خود که ما باید بایستیم را زنده کردند، در همه ابعاد باید روی پای خود بایستیم.

آیت الله دژکام گفت: امروز صبر و مقاومت ثمر می دهد و این هوشمندی مقام معظم رهبری بود، موضوع دوم تقوا است، که این موضوع را هم باید به عنوان یک باور دینی جلو ببریم که تقوا اطاعت از ولی امر است.

وی بیان کرد: خداوند قول داده حزب الله را پیروز خواهد کرد، این حزب الله کسانی هستند که ولایت امام زمان را قبول دارند که آن هم در زمان کنونی اطاعت از نائب ایشان است، تقوا در اطاعت از ولی امر خود را نشان می دهد، هرچه دشمن نقشه بکشد با این دو کلید پیروزی نتیجه می گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت مبارز نیز ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه، اظهار کرد: جبهه مقاومت هر روز قدرتمندتر، با عظمت‌تر و عزیزتر می شود، اما لانه های عنکبوت صهیونیست ها روز به روز متزلزل تر و به نابودی نزدیک تر می شود.

وی در ادامه، عملیات طوفان الاقصی را امر الهی دانست و افزود: این حرکت ملت فلسطین کار ارزشمندی برای جهان اسلام بود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز به آیه ای از سوره مجادله اشاره و خاطرنشان کرد: خداوند کتابت کرده این معنا حتمی است و پایه های صهیونیست ها فرو خواهد ریخت و به زودی نجات مردم فلسطین را خواهیم دید و همگی زیر سایه مقام معظم رهبری در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

جهاد سبحانی، دبیر معاونت اقوام جبهه عدالت و کرامت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در رساندن صدای مردم جهان به گوش اسرائیل وظیفه داریم، اظهار کرد: ما فرزندان جهاد و شهادت و پیروان حاج قاسم و مکتب امام خامنه ای هستیم.

وی در ادامه با تصریح اینکه شهادت برای ما نصرت و عزت است، اضافه کرد: شهادت اسم رفیعی دارد و کسی نمی تواند ما را از شهادت بترساند، ما فرزندان مقاومت هستیم، محور مقاومت نیز محوری است که از مکتب امام حسین(ع) درس گرفته است.

دبیر معاونت اقوام جبهه عدالت و کرامت به پیش بینی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص قدس اشاره و خاطرنشان کرد: در همایشی که به نام ندای الاقصی در حرم مطهر سید الشهدا(ع) برگزار شد این نکته بیان شد که راه قدس از کربلا می گذرد و این همان نکته ای بود که امام راحل پیش‌تر آن را مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری فارس نیز با تصریح اینکه پیروزی برای جبهه مقاومت رقم خواهد خورد، اظهار کرد: مطمئن هستیم که پیروزی محقق خواهد شد، امیدواریم وعده حضرت آقا محقق شود، امیدواریم دشمنان از این جنایت وحشتناک خود دست بردارند اگر بر نداشتند به دست مقاومت از بین خواهند رفت.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، افزود: تبیین مواضع مقام معظم رهبری با وجود نماینده ولی فقیه در فارس به خوبی صورت می گیرد این تمدن سازی در فارس و نماز های جمعه به خوبی اجرا می شود.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول