اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

با اراذل و اوباش تعارف نداریم؛ در محل برخورد قاطع می‌کنیم

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و تعارف هم با اراذل و اوباش نداریم و کسی که با قمه ایجاد رعب و وحشت کند در همان محل با وی برخورد قاطع می‌شود.

با اراذل و اوباش تعارف نداریم؛ در محل برخورد قاطع می‌کنیم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه، سرهنگ طرحانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در نشست خبری با اصحاب رسانه به اهمیت مقوله امنیت پرداخت و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما بحث مقابله با سرقت است که در این راستا حضور در مساجد، تعامل با روحانیون و افراد ذی نفوذ محلی را در دستور کار قرار داده و با اخذ مطالبات مردمی و نشست با هیات امنا ، مشکلات محلی را سنجیده و نسبت به رفع مشکل در پارک محله، پرسه معتادان متجاهر و خرده‌فروشان یا نقاط دیگر اقدام می کنیم که این اقدامات حتی در شب‌ها تا ساعت سحرگاهی پیشگیری و دنبال می شود.

وی به کثرت مأموریت‌ها اشاره کرد و گفت: در راستای ایجاد امنیت و همچنین احساس امنیت مأموران پلیس به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از همکاری مردم با پلیس و اطلاع ‌دهی موارد ناهنجاری تشکر و تصریح کرد: طرح‌های اجرایی پلیس در راستای رفع دغدغه مردم و برقراری احساس امنیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: از ابتدای سال تاکنون کاهش ۷ درصدی سرقت و افزایش ۲۶ درصدی افزایش دستگیری متهمان و افزایش ۱۲۰ درصدی کشفیات داشته‌ایم.

وی گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و تعارف هم با کسی نداریم و کسی که با قمه ایجاد رعب و وحشت کند با آن برخورد می‌کنیم و چرا که این افراد شهروند نیستند بلکه شروند هستند و با اراذل و اوباش در همان محل برخورد قاطع کنند.

سرهنگ طرحانی در پاسخ به پرسش فارس در خصوص چرایی دیر رسیدن پلیس در مأموریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت: ما در این زمینه سیستم هوشمند داریم و به واسطه تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ مأموران به محل اعزام شده و اگر ماموران در مأموریت باشند خود روسای کلانتری در محل حضور می یابند.

وی، تکریم و احترام مردم را سرلوحه کار پلیس دانست و گفت: به مأموران و واحد‌های گشت گفته‌ایم که در مواجهه با شهروندان نهایت تکریم و احترام را داشته و حتی از موتور پیاده شده و با احترام مورد را از شهروندان جویا شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول