اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری فاز نخست احیای خلیج گرگان تا یک ماه آینده

وزیر کشور گفت: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده و روند خوب احیای خلیج گرگان، تا ماه آینده شاهد بهره‌برداری فاز نخست احیای خلیج گرگان خواهیم بود.

بهره‌برداری فاز نخست احیای خلیج گرگان تا یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرترکمن، احمد وحیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای احیای خلیج گرگان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: متاسفانه در سالهای گذشته شاهد اتفاق‌های ناخوشایندی از خشک شدن خلیج‌گرگان و آسیب‌های زیست محیطی در این منطقه بودیم که در سفر نخست رئیس‌جمهور به استان گلستان با دستور اکید وی احیای این خلیج در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: علیرغم طراحی‌ها و پیچیدگی‌های کار برای احیای خلیج‌گرگان، روند پیشرفت احیای این خلیج توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به خوبی پیش می‌رود و پیش‌بینی می‌شود فاز نخست احیای این خلیج که لایروبی کانال‌های خلیج گرگان منتهی به دریای خزر است،تا ماه آینده به اتمام برسد.
 

 

وزیر کشور خاطرنشان کرد:برای احیای کامل این خلیج، نیازمند اجرای برنامه‌های بلندمدت هستیم که پیشنهاد می‌شود سازمان بنادر و کشتیرانی به عنوان متولی کار، این برنامه‌ریزی را انجام دهد.

وی بیان کرد: با احیای خلیج گرگان شاهد امید،فعالیت و رونق گردشگری،صیادی و محیط‌زیست در منطقه خواهیم بود.

وحیدی گفت: از پیگیری‌ها و نظارت استاندار و مجموعه وی در استانداری ،سازمان بنادر و کشتیرانی و مجمع نمایندگان در احیای خلیج گرگان قدردانی می‌شود.

پایان پیام/83021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول