اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

شما؛ نویسنده چند سطر از آنچه در فلسطین گذشت باشید

پویش «سطر سطر فلسطین» با هدف نگارش کتاب درباره وقایع اخیر فلسطین از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برپا می‌شود.

شما؛ نویسنده چند سطر از آنچه در فلسطین گذشت باشید

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن بیمارستان المعمدانی غزه، پویش «سطر سطر فلسطین» با هدف نگارش کتابی درباره فلسطین که حاصل قلم و احساسات مختلف مردم خواهد بود، از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش با بهره گرفتن از احساسات شخصی خود، آنچه را که در اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی بر فلسطین می‌گذرد، در چند سطر ‌بنویسند.

شرکت کنندگان تا سیزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند با تگ کردن صفحات خانه کتاب و ادبیات ایران در فضای مجازی و درج هشتگ #سطرسطرفلسطین آثار خود را ارسال کنند.

همچنین می‌توانند نسبت به ارسال آثار خود به همراه نام، نام خانوادگی و شماره تماس در پیام‌رسان بله به شماره ۰۹۳۰۴۳۵۱۰۱۳ اقدام کنند.

شرکت در پویش «سطر سطر فلسطین» برای عموم مردم آزاد است. آثار در دو رده دانش‌آموزی و عمومی داوری شده و به برگزیدگان این پویش بسته فرهنگی اهدا می‌شود. آثار منتخب نیز در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول