اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

سفارت ایران در تاجیکستان: حمله به بیمارستان «المعمدانی» جنایت جنگی است

سفارت ایران در تاجیکستان با انتشار بیانیه‌ای، حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در غزه را نسل‌کشی و جنایت جنگی عنوان کرد.

سفارت ایران در تاجیکستان: حمله به بیمارستان «المعمدانی» جنایت جنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سفارت ایران در تاجیکستان با انتشار بیانیه‌ای، حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در غزه را نسل‌کشی و جنایت جنگی عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم دنیا شاهد حمله هولناک و جنون آمیز رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه با استفاده از بمب‌های آمریکایی بودند که منجر به شهادت صدها تن از زنان و کودکان و شهروندان غیرنظامی مظلوم و بی‌پناه فلسطین شد.این اقدام وحشیانه بدون تردید مصداق نسل‌کشی و جنایت جنگی است. 

وقاحت و پلشتی این اقدام رذیلانه رژیم منحوس صهیونیستی در ادامه جنایات قبلی خود به جایی رسیده است که مراکز و بیمارستان‌ها را که مأمن بی‌دفاع‌ترین شهروندان غیرنظامی است، مورد حمله قرار داده و از هیچ اقدام ضدبشری و نقض فاحش قوانین و مقررات بین‌المللی با حمایت حامیان غربی خود فروگذار نمی‌کند. 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان ضمن محکومیت شدید این اقدام شنیع رژیم صهیونیستی، ضمن ابراز تسلیت شهادت مظلومانه تعداد کثیری از مردم فلسطین در این جنایت، مراتب همدری عمیق خود را با ملت مقاوم فلسطین اعلام می‌دارد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول