اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اردن درباره اوضاع فلسطین

وزرای خارجه ایران و اردن در تماس تلفنی، آخرین تحولات فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اردن درباره اوضاع فلسطین

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در تماس تلفنی، آخرین تحولات فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این تماس تلفنی ضرورت اقدام فوری و موثر برای توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه نوار غزه به ویژه زنان و کودکان، رفع محاصره انسانی نوار غزه، امدادرسانی فوری بین‌المللی به این منطقه و جلوگیری از کوچاندن اجباری مردم فلسطین مورد تاکید دو وزیر قرار گرفت.

وزیر خارجه اردن روز گذشته نیز در اظهاراتی هشدار داد که تلاش‌ها برای کوچ اجباری فلسطینی‌ها از کرانه باختری را اعلام جنگ خوانده بود. 

حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه ضمن شرکت در نشست کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده با برخی همتایان خود از کشورهای کویت، لبنان، اندونزی، عراق، تونس،‌ ترکیه، عربستان سعودی، جمهوری آذربایجان موریتانی، وزیر مشاور در امور خارجی قطر و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی دیدار و درباره اوضاع فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها در غزه و همچنین مناسبات دوجانبه به گفت‌وگو پرداخت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول