اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

انزجار مردم دیار سلطان از اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در غزه +فیلم

مردم دیار سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) در صحن این امام زاده عظیم‌الشأن دور هم جمع آمده و در محکومیت اقدام غیرانسانی رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه شعارهایی را سر دادند.

انزجار مردم دیار سلطان از اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در غزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، رژیم غاصب قدس شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد و در این جنایت وحشیانه هزاران تن از کودکان و زنان بی‌گناه که به این بیمارستان پناه آورده بودند تکه تکه شده و به شهادت رسیدند.

به دنبال این اقدام بزدلانه و این جنایت عظیم جنگی و نسل‌کشی، عصر امروز مردم دیار سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) در صحن این امام زاده عظیم‌الشأن دور هم جمع آمده و در محکومیت این اقدام غیر انسانی شعارهایی را سر دادند.

 

 

مردم شهر آستانه‌اشرفیه با سر دادن شعارهایی همچون مرگ‌ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان داده و سپس خواستار برخورد قاطع مجامع بین‌المللی با اسرائیل جنایت‌کار شدند.

 

 

همچنین صبح امروز در پی فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها، به ویژه مسلمانان جهان، صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه، حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) رنگ عزا به خود گرفت و پرچم این آستان مقدس به رنگ مشکی تعویض شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول