اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد شود

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد کنیم و این کار بر عهده اتاق تعاون و تعاون روستایی است.

شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد شود

سید محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: بازرگانی برنج یکی از مسایل مهم این محصول است و پیگیری‌های ملی برای برون رفت از وضعیت رکود بازار برنج در این مدت انجام و با مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی و انجمن واردکنندگان برنج نشست‌های تخصصی برگزار شد.

وی ادامه داد: برای بازگشایی مراکز خرید برنج در استان باید از همه ظرفیت‌های درون و برون استانی استفاده و فضای لازم برای پویایی بازار برنج را فراهم کنیم.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: نباید هیچگونه مانع‌تراشی برای خرید برنج ایجاد کنیم بلکه باید بارقه امید برای کشاورزان استان ایجاد شود تا از رکود بازار برنج خارج شویم و با خروج برنج از استان، بازار به تحرک و پویایی برسد.

این مسؤول با بیان اینکه موضوع برنج و مرکبات از مباحث مهم و کلیدی استان است که استاندار مازندران و وزیر جهاد کشاورزی شخصا پیگیر آن هستند تا بازار این محصولات به حرکت درآید و نظام و عرضه تقاضا منجر به بازار شود، خاطرنشان کرد: جلسات ما باید کاربردی و همراه با ارایه راهکار و اقدام عملیاتی باشد و آسیب شناسی همراه با برنامه عملیاتی در جلسات ارایه شود.

جعفری تصریح کرد: شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد کنیم و این کار بر عهده اتاق تعاون و تعاون روستایی است.

وی گفت: کشت قراردادی برنج نیاز اساسی تولید و تنظیم بازار برنج است تا تولید و بازار رصد، پایش و برنامه‌ریزی شده باشد و تولید بر اساس نیاز بازار اتفاق بیفتد.

پایان پیام/۸۶۰۳۵/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول