اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن

با حضور اقشار مختلف مردم تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

مردم استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنام محمدی‌راد با حضور در تجمعات گوناگون جنایات انجام شده در کشار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم می‌کنند.

در همین راستا حرکت خودجوش مردمش شهر بندر امام خمینی(ره) در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار می‌شود.

راهپیمایی مردمی بندر امام خمینی(ره) روز چهارشنبه 26 مهر ماه از ساعت 19 آغاز می‌شود که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در آن حضور می‌یابند.

این راهپیمایی از مقابل مسجد حضرت قائم(عج) بندر امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و تا بانک صادرات منطقه بلوکیا ادامه خواهد داشت.

همچنین اجتماع مردمی حمایت از مظلومین غزه، یادبود شهدای بیمارستان المعمدانی غزه و محکومیت جنایات بی‌سابقه اسرائیل امروز چهارشنبه 26 مهر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد محمدی اندیمشک برگزار می‌شود.

تجمع مردمی و خودجوش آبادانی‌ها در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در کشور فلسطین و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه امروز چهارشنبه 26 مهر ماه از ساعت 16 در میدان انقلاب آبادان برگزار می‌شود.

اجتماع مردمی و خودجوش دزفولی‌ها در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها با عنوان از شهر مقاومت تا جبهه مقاومت امروز چهارشنبه 26 مهر ماه از ساعت 19 آغاز می‌شود که اهالی پایتخت مقاومت ایران در این برنامه شرکت می‌کنند.

تجمع مردمی دزفولی‌ها در مقابل حرم مطهر حضرت سبزقبا(ع) برگزار می‌شود که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در آن حضور می‌یابند.

مردم ماهشهر نیز علیه جنایت رژیم کودک کش اسرائیل و در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین اجتماع می‌کنند.

این تجمع امروز چهارشنبه 26 مهر ماه از ساعت 19 آغاز می‌شود که اهالی دیار سردار شهید محمود رئیس‌قنواتی با شرکت در آن جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

تجمع اعتراضی مردم شهرستان ایذه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نیز امروز چهارشنبه 26 مهر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع ایذه برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ مردم شادگان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه امروز چهارشنبه 26 مهر ماه از ساعت 19 آغاز می‌شود.

این اجتماع مردمی در گلزار شهدای گمنام در پارک شقایق شادگان برگزار خواهد شد که اقشار مختلف مردم در آن شرکت می‌کنند.

تجمع محکومیت جنایات صهیونسیت‌ها در غزه و هولوکاست واقعی قرن نیز با حضور اقشار مختلف مردم بهبهان امروز چهارشنبه 26 مهر ماه از ساعت 19:30 در میدان بسیج این شهر آغاز می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول