اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حل نشدن مشکل ژیمناستیک برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک

فدراسیون ژیمناستیک به دلیل مشکلاتی که دارد نمی‌تواند ورزشکاران را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک ثبت‌نام کند.

حل نشدن مشکل ژیمناستیک برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات کسب سهمیه المپیک در ۴ کشور مصر، آلمان، باکو و قطر در رشته ژیمناستیک برگزار خواهد شد. 

ثبت‌نام اولیه برای رویداد مصر و آلمان شروع شده اما با توجه به اینکه فدراسیون جهانی ژیمناستیک انتخابات ایران را تایید نکرده و عابد حقدادی را به عنوان رئیس قبول ندارد، فدراسیون ژیمناستیک نمی‌تواند اقدامات لازم را برای ثبت‌نام انجام دهد. 

ورزشکاران کشورمان در پرش خرک و دار حلقه شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک پاریس دارند و باید دید نظر کیومرث هاشمی وزیر ورزش درباره مشکلات فدراسیون ژیمناستیک چیست و چگونه آن را حل خواهد کرد. 

پیش از این ۲ ژیمناست کشورمان برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو مشکلاتی داشتند که با درخواست کمیته ملی المپیک از زهرا اینچه‌درگاهی رئیس سابق فدراسیون لایسنس ورزشکاران اخذ و آنها توانستند در این بازی‌ها شرکت کنند. مهدی الفتی و محمدرضا خسرونژاد ۲ ژیمناست کشورمان بودند که با گرفتن لایسنس توانستند در این بازی‌ها شرکت کنند. الفتی توانست مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو را کسب کند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول