اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وحیدی: هر شخص و کشوری که جنایت غزه را محکوم نکند، شریک جنایات است

وزیر کشور گفت: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن‌ها که در این جنایت نقش آفرینی کردند در این جنایت بزرگ سهیم هستند و هر شخص و کشوری که جنایت غزه را محکوم نکند شریک جنایات است.

وحیدی: هر شخص و کشوری که جنایت غزه را محکوم نکند، شریک جنایات است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت در پاسخ به این‌که آیا شباهتی بین قتل داریوش مهرجویی و همسرش با قتل‌های زنجیره‌ای وجود دارد؟ اظهار کرد: واقعه قتل آقای مهرجویی تلخ بود و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد؛ این جنایتی است که رخ داده و فراجا با جدیت مسأله را دنبال می‌کند و سرنخ‌هایی هم به‌دست آمده و امیدواریم قاتل و یا قاتلین نهایی شناسایی شوند.

وی افزود: این‌که این قتل با قتل‌های زنجیره‌ای نسبت داده شود، اظهارات ناصحیحی است و جای سوال است که چرا این مسائل مطرح می‌شود. مردم بدانند که برخی همواره به دنبال ناامن‌سازی روانی جامعه هستند و می‌کوشند یک مسأله را در سایر موضوعات تفسیر کنند. این حرف از اساس غلط است.

وحیدی با اشاره به حمله هولناک رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه گفت: حمله به بیمارستان غزه از هولناک‌ترین اتفاقاتی بود که روی داد و حتماً مصداق جنایت علیه بشریت است.

وی با بیان اینکه این جنایت نسل کشی به شمار می‌رود، ادامه داد: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن‌ها که در این جنایت نقش آفرینی کردند در این جنایت بزرگ سهیم هستند و هر شخص و کشوری که جنایت غزه را محکوم نکند شریک جنایات است.

وزیر کشور در ادامه گفت: اینکه آمریکا ناوهای خود را به منطقه آورده نشانه ناتوانی رژیم صهیونیستی است و باید گفت رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.

ساماندهی مهاجران در حال انجام است

وی درباره سوال دیگری تاکید کرد: نگرانی‌ها نسبت به مهاجران افغانستانی در برخی شهرها مورد قبول است و ساماندهی در حال انجام است. اتباع غیرقانونی باید از کشور بروند.

وحیدی در ادامه گفت: ایجاد افغانستان‌ستیزی در کشور محکوم و غلط است و آن را قبول نداریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول