اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

اسلامی: فاز دوم و سوم نیروگاه بوشهر در حال پیشرفت است

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فاز دوم و سوم نیروگاه بوشهر در حال پیشرفت است، گفت: اوایل دولت سیزدهم در این پروژه‌ها کار محدود بود و حدود ۲۰۰ نفر فعالیت می‌کردند اما الان نزدیک سه هزار نفر در تمام بخش‌ها در حال فعالیت هستند.

اسلامی: فاز دوم و سوم نیروگاه بوشهر در حال پیشرفت است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 26 مهرماه) در حاشیه نشست هیات دولت درباره فاز دوم و سوم نیروگاه بوشهر گفت: فاز دوم و سوم در حال پیشرفت است.

وی افزود: اوایل دولت سیزدهم در این پروژه‌ها کار محدود بود و حدود ۲۰۰ نفر فعالیت می‌کردند اما الان نزدیک سه هزار نفر در تمام بخش‌ها در حال فعالیت هستند. 

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان عنوان کرد: استانداردهای اتمی توسط آژانس  ابلاغ می شود و فعالیت‌های اتمی چون حساسیت ویژه دارد مکلف است استانداردها را رعایت کند. انتخاب سازمان انرژی اتمی از سوی سازمان استاندارد در این راستاست چون ساختارها بر مبنای استاندارهای جهانی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

اسلامی گفت: طبق سند برجام امروز روز لغو تحریم های تسلیحاتی است و به طور طبیعی اگر اتحادیه اروپا به این تعهد خود عمل نکند یعنی همچنان قابل اطمینان نیستند و نمی‌شود به توافق‌هایشان اعتماد کرد. بند مربوطه درباره لغو تحریم ها مشمول زمان است و الان در سال هشتم اجرای برجام زمان لغو تحریم های تسلیحاتی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین درباره فرآیند پیوستن این سازمان به دولت الکترونیک نیز خاطرنشان کرد: صد در صد الان سیستم‌های ما در این خواسته دولت الکترونیک و هوشمند شده است و سازمان در رتبه بسیار خوبی از این جهت قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول