اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

جلال زاده: هولوکاست واقعی شب گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه تحقق پیدا کرد

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه باید شب گذشته را در تاریخ جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین به عنوان تاریک ترین روز تاریخ ثبت کنیم، گفت: هولوکاست واقعی در بیمارستان المعمدانی تحقق پیدا کرد.

جلال زاده: هولوکاست واقعی شب گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه تحقق پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، شب گذشته برخی رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرده و بیش از هزار کودک و زن فلسطینی را به شهادت رسانده است. 

در همین راستا، وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس به خبرنگار باشگاه توانا گفت: ما شب گذشته را باید در تاریخ جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین به عنوان تاریک ترین روز تاریخ ۷۵ ساله گذشته ثبت کنیم.

وی افزود: هولوکاست واقعی، شب گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه با کشتار صدها زن و کودک مظلوم فلسطینی تحقق پیدا کرد و تأسف بار تر از بمباران بیمارستان غزه، سکوت مجامع بین‌المللی، سازمان‌های جهانی، مدعیان حقوق بشر و در رأس آنها کشورهای غربی است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است، طبق برآوردهای اولیه در این حمله بیش از هزار نفر به شهادت رسیده‌اند.

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه باید کشورهای مدعی حقوق بشر و مجامع بین‌المللی را خاتمه یافته دانست، اظهار کرد: مجامع جهانی که چشمشان را بر روی این جنایات می‌بندند دیگر باید سکوت کنند و در خصوص استانداردهای دوگانه حقوق بشر صحبت نکنند.

وی در ادامه عنوان کرد: سازمان های جهانی از جمله سازمان‌های حقوق بشر، مجامع بین‌المللی، شورای امنیت و سازمان ملل به این دلیل شکل گرفتند که اجازه ندهند چنین جنایاتی رخ دهد. با وقوع این جنایات باید خط بطلانی بر روی این مجامع کشید. 

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با تأکید بر ایفای نقش کشورهای مسلمان در خصوص کشور فلسطین در این مقطع حساس، بیان کرد: ملت‌های آزادی‌خواه و دولت‌مردان باید تمامی اقدامات لازمه را برای خاتمه این جنگ یک طرفه علیه ملت بی دفاع فلسطین انجام دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همچنان باید محور تحرکات بین المللی علیه رژیم صهیونیستی و توقف این جنگ خونبار باشد، تصریح کرد: روز گذشته که وزیر امورخارجه در مجلس حاضر شدند تا گزارشی را از سفر و آنچه که در سرزمین های اشغالی می‌گذرد را بیان کنند، به ایشان متذکر شدیم که وزارت خارجه، تمام دستگاه‌ها و ارکان نظام را پای کار بیاورد تا میدان را کمک کنند.

نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به تشکیل جلسه‌ با سفرای کشورهای مسلمان برای رسیدگی به وضعیت ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، بیان کرد: امروز در شهر جده تعدادی از وزرای خارجه کشورهای مسلمان تحت قالب (OIC) جلسه‌ای شکل خواهند داد، امروز روز امتحان و آزمایش تمامی مسلمانان، کشورها و دولتمردان بوده و تاریخ فردا همه ما را قضاوت خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه جبهه مقاومت از این جنایت صهیونیست‌ها نخواهد گذشت، گفت: ملت مجاهد فلسطین انتقام سختی را از آنان خواهند گرفت. زمان و مکان این انتقام را فرماندهان و گردان‌های القسام و جبهه‌های مقاومت تعیین خواهند کرد و امیدواریم بتوانیم بخشی از درد کودکان و زنان مردم فلسطین را تسکین ببخشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول