اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خروش مردم قم در محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش صهیونسیتی + عکس و فیلم

مردم انقلابی شهر مقدس قم در محکومیت حمله رژیم صهیونسیتی به بیمارستان غزه به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و با راهپیمایی شبانه از نقاط مختلف به سمت مصلای قدس و حرم حضرت معصومه (س) حرکت کردند.

خروش مردم قم در محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش صهیونسیتی + عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، درحالی‌که بر اساس قواعد اعلام شده از سوی کنوانسیون ژنو حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در هنگام جنگ برای طرفین ممنوع اعلام است، رژیم صهیونسیتی با نقض این اصل بار دیگر خوی وحشی‌گری و ضدبشری خود را به جهانیان نشان داده است.

 این جنایت رژیم صهیونسیتی که منجر به کشته و زخمی شدن صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه شده است خون مسلمانان در کشورهای مختلف اسلامی به ویژه ایران را به جوش آورده است.

مردم شهر مقدس قم نیز با شنیدن این خبرناگوار به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمده‌ و از نقاط مختلف شهر به سمت مصلای قدس و حرم حضرت معصومه (س) حرکت کردند.

این مردم انقلابی با سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، خواستار برخورد قاطع کشورهای اسلامی با رژیم کودک‌کش و قطع فوری حملات صهیونیست‌ها به غزه شده‌اند.

 

مردم قم در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) با در دست داشتن پرچم‌های جبهه مقاومت، شعار « فریاد یا محمدا، غزه شده کرببلا» را سردادند.

مهدی سلحشور و مهدی رسولی با حضور در جمع مردم انقلابی قم و روضه‌خوانی از حضرت علی اصغر(ع) و حضرت رقیه(س) برای رهایی کودکان فلسطینی از چنگال ظلم صهیونیستی‌ها دست به دعا برداشتند.

اجتماع مردم قم از ساعت ۲۳ شب ۲۵ مهرماه آغاز شده و هم‌اکنون ساعت ۲ بامداد همچنان حرم مطهر بانوی کرامت مملو از جمعیت است.

 

 

پایان پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول