اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ارتش رژیم‌ صهیونیستی: هشدار داده بودیم بیمارستان را تخلیه کنید

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه بمباران بیمارستان المعمدانی که به کشته شدن دست کم 500 نفر منجر شده، گفت که پیشتر هشدار داده بودیم که این بیمارستان و پنج بیمارستان دیگر باید تخلیه شود.

ارتش رژیم‌ صهیونیستی: هشدار داده بودیم بیمارستان را تخلیه کنید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه بمباران بیمارستان المعمدانی که به کشته شدن دست کم 500 نفر منجر شده، گفت که پیشتر هشدار داده بودیم که این بیمارستان و پنج بیمارستان دیگر باید تخلیه شود تا حماس از آن به عنوان پناهگاهی برای خود استفاده نکند.

ساعتی پیش منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستانهای غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول