اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیشگیری از اعتیاد با عزم و اراده‌ جدی پیگیری شود

استاندار همدان با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد با عزم و اراده‌ جدی پیگیری شود گفت: کرد: دانش‌آموزان باید با آثار مخرب این بلای خانمان‌سوز آشنا شوند.

پیشگیری از اعتیاد با عزم و اراده‌ جدی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مجمع عمومی خیرین یاریگران زندگی استان اظهار کرد: دانش‌آموزان باید از مقطع ابتدایی آگاه شوند و با آثار مخرب بلای خانمان‌سوز آشنایی پیدا کنند.

وی گفت: همگی باید برای مقابله با اعتیاد تلاش کنیم و دولت مردمی و انقلابی "ایران قوی" هم تمام توان خود را برای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد به کار گرفته است.

استاندار همدان افزود: جمهوری‌ اسلامی ایران در زمره‌ کشورهایی است که هزینه‌ زیادی برای مبارزه و مقابله با مواد مخدر پرداخت می‌کند و شاهد هستیم که نیروی مقتدر انتظامی همواره در مرزها، شهدای والامقامی در راه مبارزه با این بلای خانمان‌سوز تقدیم می‌کند.

وی گفت: خیرین در هر حوزه‌ای منشأ خیر و اثر هستند و برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد نیز ورود مردم و خیرین قطعاً مؤثر است.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی، نوجوانان و جوانان این سرزمین را هدف قرار داده‌اند که لازم است با همکاری آموزش و پرورش نمایشگاه‌هایی در مدارس برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان دایر شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول