اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

امیرعبداللهیان در جلسه غیرعلنی مجلس درباره فلسطین چه گفت؟

وزیر امور خارجه امروز در نشست غیرعلنی مجلس شرکت کرد و توضیحاتی را درباره ماجرای فلسطین و حملات صهیونیست‎ها به غزه ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در جلسه غیرعلنی مجلس درباره فلسطین چه گفت؟

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با توجه به سفر اخیر خود به کشورهای منطقه و گفت‌وگو با سران ارشد این کشورها توضیحاتی را درباره عملیات طوفان‌الاقصی به نمایندگان ارائه کرد.

وی گفت: در این جلسه آقای امیرعبداللهیان گفت که طبق ارزیابی ما و نیروهای مقاومت از ابتدای اشغال سرزمین‌های فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تا کنون چنین عملیات به این گستردگی از سوی ملت فلسطین و جبهه مقاومت انجام نشده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:‌ وزیر امور خارجه گفت که انجام عملیات طوفاان‌الاقصی توسط جبهه مقاومت باعث همبستگی و وحدت بین جوامع اسلامی شده است.

وی گفت: وزیر امور خارجه همچنین عنوان کرد که عملیات طوفان‌الاقصی باعث افزایش روحیه جبهه مقاومت و ملل مسلمان و در مقابل باعث تضعیف روحیه صهیونیست‌ها است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر امور خارجه در این جلسه عنوان کرد برنامه ما در ادامه کار پیگیری برای برگزاری نشست ویژه با دستور کار فلسطین و تحولات اخیر و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی است و سعی داریم در این زمینه اجماعی در بین کشورهای مسلمان داشته باشیم.

حیدری اظهار داشت: امیرعبداللهیان گفت که همچنین استفاده از ظرفیت دیگر نهادها و سازمان‌های بین‌المللی برای اجماع‌سازی در حمایت از مردم فلسطین در دستور کار ما خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول