اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهرستان اردل

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه سفرهای خود به شهرستان‌های استان صبح امروز به اردل سفر کرد.

سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهرستان اردل

به گزارش خبرنگار فارس در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز به اردل سفر و با مردم این شهرستان دیدار کرد.

در ابتدای این سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهر اردل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی پس از حضور در گلزار شهدای شهر اردل در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

در ادامه این سفر حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام از طرح تکمیلی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل بازدید کرد.

حضور در جمع طلاب حوزه علمه امام خامنه‌ای شهر اردل، بازدید از پروژه جاده اردل به دوپلان در روستای گورمیزه و دیدار صمیمی با اقشار مختلف مردم در بخش میانکوه از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

تکمیل جاده و تونل گورمیزه یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان اردل است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در حاشیه بازدید از جاده و تونل گورمیزه گفت: در این بازدید تلاش شد روند پیشرفت امور در شهرستان اردل مورد ارزیابی قرار بگیرد و مشکلات، دغدغه‌ها و مطالبات مردم شنیده و به مسئولان منتقل شود تا با عزم و اراده بیشتر برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تکمیل جاده و تونل گورمیزه یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان اردل است، ادامه داد: این مسیر یکی از راه‌های اصلی به استان خوزستان است و تکمیل آن اهمیت بالایی دارد اما متاسفانه در برهه‌ای از زمان روند ساخت آن متوقف شده بود.

وی افزود: در حال حاضر اجرای پروژه ساخت جاده و تونل گورمیزه سرعت بالایی پیدا کرده اما لازم است اعتبار موردنیاز این پروژه تامین شود تا روند کار متوقف نشود چرا که توسعه راه‌های ارتباطی در چهارمحال و بختیاری از اهمیت بالایی برخوردار است البته پروژه‌های دیگری نیز در شهرستان اردل وجود دارد که لازم است با جدیت بیشتری پیگیری شوند.

در پایان این سفر نماینده ولی فقیه با خانواده معظم شهدای شهرستان اردل دیدار کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول