اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حاجی‌‍صادقی: آمریکا اذعان دارد که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است

نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت:‌ امروز آمریکایی ها اذعان دارند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است و سپاه پاسدار این انقلاب با موجودیت پویا، پیش رونده و پیش برنده است.

حاجی‌‍صادقی: آمریکا اذعان دارد که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در اولین همایش سراسری طرح و برنامه ریزی راهبردی با بیان اینکه سبک زندگی فردی و سازمانی هر جامعه و سازمان را شاکله و شخصیت آن می سازد، گفت: هویت و شاکله یک انسان و سازمان را خواسته ها و گرایش ها و تعلقات آن می سازد از این رو قیمت انسان ها را مطالبات آن‌ها تعیین می کند.

وی افزود: بنابر آموزه های قرآنی، سرچشمه گرایش‌ها، آگاهی ها و اقتضائات عقلی است و اگر انسان به چیزی آگاهی یافت طالب آن می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی سپاه جهاد همه جانبه برای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن با حاکمیت سیاسی اسلام مشکل دارد، گفت: الگوی الهی که در انقلاب اسلامی بکارگیری شده است، امروز جبهه دشمنان را با چالش های جدی و افول مواجه کرده است.

وی ادامه داد: امروز آمریکایی ها اذعان دارند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است و سپاه پاسدار این انقلاب با موجودیت پویا، پیش رونده و پیش برنده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی، عمل‌زدگی، روزمرگی و انفعال برابر حوادث را از موانع مهم در پیشبرد اهداف یک سازمان عنوان و تصریح کرد: امروز سپاه جهاد در تمامی میدان ها و عرصه ها را برخود تکلیف می داند و پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش مردم  را به یک عرصه و بعد محدود نمی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) سپاه و بسیج ظرفیت الگو شدن برای همگان را دارند و بسیج پتانسیل بی بدیلی است که امروز در اقصی نقاط دنیا به الگویی تعیین کننده و ارزشمند تبدیل شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول