بانوی تاریخساز دوچرخهسواری به دنبال موفقیتی دیگر در قاره کهن
اعضای تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در مسابقات قهرمانی آسیا رکاب خواهند زد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا طی روزهای دوم تا پنجم آبان ماه در هند برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز با 3 رکابزن در این رقابتها حاضر خواهد شد. فرانک پرتو آذر که چند هفته قبل در بازی های آسیایی هانگژو تاریخ سازی کرد و مدال برنز گرفت، به همراه حسین زنجانیان و فاطمه عباسی در این رقابتها شرکت خواهند کرد. پرتوآذر در کراس کانتری، زنجانیان در دانهیل و عباسی در رده جوانان رکاب خواهند زد. ملی پوشان 30 مهر عازم دهلی خواهند شد. پایان پیام/
11:12 - 25 مهر 1402