اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برخی از خوابگاه‌های دانشجویی کشور ۷۰ سال قدمت دارند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه خوابگاه ریحانه سومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی است که در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود گفت: برخی از خوابگاه‌های کشور بالغ بر ۷۰ سال قدمت دارند.

برخی از خوابگاه‌های دانشجویی کشور ۷۰ سال قدمت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر محمدی صبح امروز در مراسم افتتاح خوابگاه ریحانه ۲ با بیان اینکه این خوابگاه یکی از استانداردترین خوابگاه‌های کشور است اظهار کرد: تمام استاندارد‌های مهم ساخت خوابگاه همچون تهویه، فضای مناسب، کتابخانه، فضای محیطی و‌... به طور کامل رعایت شده که این عوامل سبب می‌شود فضای امنی برای اسکان دانشجویان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه وقتی دانشجویان احساس امنیت داشته باشند می‌توان کار‌های فرهنگی بیشتری انجام داد افزود: امن بودن خوابگاه سبب می‌شود که خیال خانواده‌ها از محل اسکان فرزندان خود راحت باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزرات بهداشت با بیان اینکه بالغ بر ۷۰۰ دانشجو سالانه از شهر‌های دیگر برای ادامه تحصیل وارد استان همدان می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به امکانات عالی و با کیفیت خوابگاه‌های دانشگاه همدان این افراد مبلغان گردشگری خواهند بود.

وی با بیان اینکه خوابگاه ریحانه سومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی است که در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود تصریح کرد: برخی از خوابگاه‌های کشور بالغ بر ۷۰ سال قدمت دارند.

محمدی با اشاره به ویژگی‌های خوب خوابگاه‌ ریحانه اظهار کرد: تقریباً این مدل خوابگاه با چنین ظرفیت و امکانات در کشور نداریم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول