اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گزینش مامور نیروی انتظامی از گزینش قاضی نیز سخت‌تر است

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: گزینش کار مشکلی است و گزینش مامور و نیروی انتظامی که با مردم در ارتباط است از گزینش قاضی نیز بالاتر است، لذا باید افراد با استعداد را در این زمینه قبول کنید.

گزینش مامور نیروی انتظامی از گزینش قاضی نیز سخت‌تر است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار پرسنل و کارکنان فرماندهی مرکز آموزش شهید بهشتی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و عصبانیت استکبار به ویژه آمریکا اظهار داشت: جبهه مقاومت کار اساسی در مقابل رژیم صیونیستی که ادعا امنیت داشت کرد، اگرچه این رژیم دست به جنایت می زند و دستور به کشتار کودکان را می دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هم چنان از آمریکا دنباله‌روی می‌کنند در حالی که نمی‌داند آمریکا، این رژیم را وسیله ای قرار داده است که به واسطه آن پایگاهی در منطقه داشته باشد.

امام جمعه اصفهان با بیان جهل و نادانی تاریخی بنی اسرائیل از زمان حضرت موسی(ع) و عدم تبعیت از این پیامبر الهی گفت: در قرآن کریم نیز آمده است که قوم یهود، حضرت موسی(ع) را آزار می دادند، هم چنان که در داستان فرعون و پس از نجات بنی اسرائیل و روئیت لطف و معجزه الهی، به حضرت موسی(ع)پیشنهاد کردند " قَالُوا یَا مُوسَى اجْعَلْ لَنَا إِلَٰهًا کَمَا لَهُمْ آلِهَةٌ ".

وی تخریب بیمارستان و کشتن خبرنگاران به دست رژیم صیونیستی را برخلاف قوانین جنگی عنوان کرد و ادامه داد: تعبیر امام(ره) این بود که اسراییل سرطان منطقه است، به این معنا که اگر راه پیدا کنند می‌خواهند به همه کشورهای اسلامی دست یابند و همه را تابع خود کنند و تا این رژیم در منطقه باشد این جنگ ها وجود دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه سخنان خود به اهمیت مسئله آموزش و گزینش در نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: آموزش و کاری که انجام می‌دهید کار اساسی و حساس بوده و گزینش افراد بسیار مهم است.  

وی اضافه کرد: باید افراد پخته، متدین و زبده و از خانواده های مورد تایید، گزینش شوند چرا که افرادی را می‌خواهیم که امین مردم باشند و مردم به آنها تکیه کنند.  

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: گزینش کار مشکلی است و گزینش مامور و نیروی انتظامی که با مردم در ارتباط است از گزینش قاضی نیز بالاتر است، لذا باید افراد با استعداد را در این زمینه قبول کنید. 

وی تبیین اقدامات انجام شده در نظام اسلامی و دولت را مهم دانست و گفت: یکی از اقداماتی که دشمن می خواهد انجام دهد این است که بین دولت و مردم جدایی ایجاد کند، لذا باید کارهایی که برای توسعه در کشور انجام شده برای مردم تبیین کرد، چرا که باید ابتدا دل مردم به حکومت گرم شود تا بتوانند از حکومت دفاع کنند.  

وی خاطر نشان کرد: جوانان ما نمی دانند که نیروهای مسلح کشور در زمان جنگ حتی گلوله آرپی جی در اختیار نداشتند و دیگر کشورها نیز به ما سلاح نمی دادند و باید از کشورهای ابرقدرت اجازه می گرفتند.

عضو خبرگان رهبری افزود: در گذشته آمریکایی‌ها می‌ترسیدند ما از کشورهای دیگر اسلحه بخریم، اما اکنون از این می ترسند که ما به کشوری سلاح بفروشیم؛ لذا این گونه مسائل باید گفته شود و این روشنگری است و کمتر از بیان مسائل نماز نمی باشد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار مسئول آموزشگاه شهید بهشتی(ره) گزارشی از فعالیت ها و برنامه های آموزشگاه ارائه کرد و اظهار داشت: وظیفه ما درآموزشگاه، آموزش نیروهای درجه دار فراجا است و در این باره، برنامه تفصیلی وجود دارد که ابلاغ می شود.

وی به حضور فعال نیروهای تحت تربیت در آموزشگاه در برنامه های مذهبی و قرآنی و یادواره های شهدا اشاره کرد و افزود: در امر تربیت قرآنی نیز در حفظ قرآن تلاش می شود و علاوه بر آن تربیت آموزشیار قرآن را در برنامه های خود داشتیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول