اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پرداخت تسهیلات ارزان به متقاضیان کارآفرینی در سیستان‌وبلوچستان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: متقاضیان راه‌اندازی کسب و کار در این استان می‌توانند از تسهیلات ارزان قیمت بهره‌مند شوند.

پرداخت تسهیلات ارزان به متقاضیان کارآفرینی در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل‌احمد سلامی با حضور در صندوق کارآفرینی امید استان و دیدار با مدیر این صندوق، اظهار کرد: یکی از چالش هایی که بعضاً متقاضیان کسب و کار با آن مواجه هستند، تامین سرمایه اولیه برای راه اندازی شغل و یا تکمیل و توسعه آن است.

وی افزود: دولت سیزدهم به منظور حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی، اولویت را بر روی اختصاص وام های ارزان و تسهیل شرایط برای پرداخت این تسهیلات به افراد متقاضی است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای گسترش همکاری های بین بخشی به نفع مردم، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید در این استان، پیگیر آن هستند تا با پیگیری ها در سطح ملی، شرایط برای کارآفرینان و علاقمندان به ایجاد و توسعه کسب و کار فراهم شود.

سلامی گفت: در صورت به ثمر رسیدن تفاهم‌نامه، این وام‌های ارزان قیمت تا سقف 40,000,000,000 ریال به طرح‌های اشتغالزایی اختصاص می‌یابد که متناسب با ظرفیت ها و شرایط آب و هوایی منطقه باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هم اظهار کرد: رویکرد این صندوق نه سودآوری و بنگاه داری، بلکه حمایت از طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور است که در کاهش بیکاری و اشتغال افراد تأثیرگذار باشد .

غلامعلی صمصامی افزود: تسهیلاتی که صندوق کارآفرینی امید با معرفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت می‌کند، می‌تواند شرایط استان را در بخش اشتغال ارتقاء دهد.

وی ادامه داد: صندوق با اجرای مدل ها و طرح هایی نظیر « تصکا » و « نهضت احیا » از تمام توان و ظرفیت برای حمایت از واحد‌های راکد یا نیمه راکد و همچنین طرح‌هایی که نیاز به توسعه دارند، استفاده می‌کند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول