اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حجت‌الاسلام صالحی: مدال‌آوری نابینایان زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است

رییس مرکز ارتباطات مردمی دولت در دیدار با نابینایان مدال آور، گفت: معلولیت محدودیت نیست بلکه نمره مقبولیت گرفتن است، شما هم برای معلولان و هم افراد سالم الگو هستند. مدال شما زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است و امید را تزریق می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی: مدال‌آوری نابینایان زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ مراسم بزرگداشت روز جهانی عصای سفید با حضور حجت‌الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی دولت سیزدهم، سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش، محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و شماری از روشندلان در سالن اصلی مجموعه ورزشی شهید هرندی برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در این مراسم گفت: ورزش یکی از زمینه‌های رسیدن به تعالی و قله افتخار است. معلولیت محدودیت نیست بلکه نمره مقبولیت گرفتن است. شما هم برای معلولان و هم افراد سالم الگو هستند. مدال شما زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است و امید را تزریق می‌کند و این همان کاری است که دشمن از آن می‌ترسد.
 
وی افزود: شما با موفقیت یک نوع خدمت به مردم می‌کنید و آن هم ایجاد نشاط است. شما نماینده ایران عزیز هستید. نماینده افراد شهیر و شهید هستید. در گذشته هم مادران شهید همراه کاروان بوده‌اند و هم کاروان به نام شهدا بوده است و این یک امر مبارک است. وزارت ورزش به ویژه کیومرث هاشمی همواره پشتیبان ورزش به ویژه ورزش پارالمپیکی است.

ریاست مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ادامه داد: روزهای خاصی را پیش‌رو داریم و شما می‌توانید با یک نماد فلسطین، استکبار رژیم کودک‌کش را محکوم کنیم. ما همیشه حامی مظلوم بوده‌ایم و این سیره امیرالمومنین است. بیش از ۷۰ سال اسرائیل ظلم کرد اما در نهایت رزمندگان مقاومت درس خوبی به جنایتکاران دادند. اشغالگران اکنون تقاص پس می‌دهند.

وی افزود: شما نماینده مکتبی هستید که در برابر ظلم سکوت نکرد و آن مکتب عاشورا است. امروز برای من یک روز فراموش‌نشدنی است زیرا نماینده ریاست محترم جمهوری در جمع شما هستم.: در این مراسم ، از سوی ورزشکاران حاضر در مراسم بدرقه تیم های ملی نابینایان و کم بینایان، دو عدد لباس ورزشی تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی، یک عدد به رییس جمهور آیت الله رئیسی و دیگری به حجت الاسلام صالحی تقدیم شد.

یکی از حرفهای پر تکرار ورزشکاران در این مراسم، تشکر از حضور رییس ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بود زیرا ایشان که حامل سلام و خداقوت از رییس جمهور برای ورزشکاران اعزامی بود.

اعضای تیم های مختلف یک به یک خود را معرفی کرده و بیان داشتند این دیدار و نشست دلگرمی و احساس شوق وافری برای آنها میباشد و قطعا روحیه مضاعف حاصل از این دیدار در نتایج بهتر موثر خواهد بود. آنها با نشاط و حال خوب از امید به کسب بهترین نتایج سخن گفتند و به دولتمردان قول دادند هرکدام با مدال برگردند.

در پایان صالحی هدایایی از سوی رییس جمهور به همراه تبرکی های حرم امام رضا ع به ورزشکاران نابینا و کم بینای اعزامی به بازیهای پاراآسیایی تقدیم نمود. صالحی بیان داشت: انشالله در پناه صاحب ایران حضرت علی ابن نوسی الرضا راهی مسابقات میشوید و قطعا امید داریم نام و پرچم مقدس ایران عزیز بارها با تلاش شما به اهتزاز در خواهد آمد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول