اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش سهرابیان به عملکرد مربی خارجی: پدرو مربی خوبی بود اما مدیریت نمی‌دانست

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: یکی دو ماه تا پایان قراردادش مربی خارجی زمان مانده است.

واکنش سهرابیان به عملکرد مربی خارجی: پدرو مربی خوبی بود اما مدیریت نمی‌دانست

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه شما قبل از بازی‌های آسیایی خوشبین بودید مدال‌های قایقرانی در هانگژو دو رقمی شود اما این اتفاق رخ نداد، عملکرد ملی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ عنوان کرد: من خوشبین بودم اما آیا صحبتی درباره رنگ مدال کرده بودم؟ اگر اشتباهی در آمار بود می‌گفتم اما دو رقمی شدن دور از واقعیت نبود. ما ۷ عنوان چهارمی داشتیم که یعنی لب مرز کسب مدال. پس دو رقمی بودن دور از دسترس نبود.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: بچه‌ها تلاش خود را کردند و کم فروشی نکردند اما کشورهای دیگر بیشتر تجهیزات گذاشتند، بیشتر امکانات داشتند، مدال هم گرفتند. ما هم در حد خودمان داشتیم و برداشت کردیم. نمی‌خواهم توجیه نمی کنم اما دو رقمی شدن با ۵ مدال کسب شده و ۷ عنوان چهارمی می‌توانست رخ دهد.

 وی درباره اینکه برنامه شما برای ادامه همکاری با مربی خارجی چیست، اظهارداشت: پدرو سنا مربی خوبی بود اما مدیر نبود اگر مربی نتواند با برنامه خوب تیم را مدیریت کند یک جای کار می لنگد. قبل از آمدن مربی خارجی من با قهرمانان صحبت کردم و بعد او را آوردم. این کار به خواست ورزشکاران انجام شد که برای تغییر مربی درخواست داده بودند. آن موقع اقلیمی مربی بود. من ۲-۳ مربی خارجی صحبت کردم و با توجه به وسع مالی پدرو را آوردم که ورزشکاران پذیرفتند اما مدیریت او مورد قبول من نیست و تغییر نگرش خواهم داد.

سهرابیان ادامه داد: این مربی رایگان نیامده و در پرداخت دستمزد مربی و هزینه های اردو وزارت و کمیته کمک کردند اما باید بگویم قرارداد منعقد شده وجود دارد که این مربی تا یکی دو ماه آینده با ما قرارداد دارد. نمی‌توانیم مثل باشگاه‌های فوتبال مربی عوض کنیم و این گونه نیست که سریعا تغییر دهیم. پرداخت پول با من است یکی دو ماه از زمان قرارداد او مانده و بعد از آن تصمیم می‌گیریم. او نه پسرخاله من است نه چیزی، تصمیم من احساس آرامش بچه‌هاست.

وی با ابراز رضایت از رکوردهای آبهای آرام، یادآور شد: از نظر رکوردی بچه‌ها خوب بودند مشکلاتی در کانو و تمرین بوده اما در چند ماده رکوردهای خوبی داشتیم. صحبت‌های عادل مجللی را دیدم و به این موضوع رسیدگی می‌کنیم. مواردی بوده که همه را پیگیری می‌کنیم چون آسیب‌شناسی اولین کار است. قبل از مسابقات کسب سهمیه سعی می‌کنیم آسیب‌شناسی کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: کسی که می‌تواند راهکار داده و برنامه درست برای حل مشکلات دهد انسان شریفی است و ما پذیرای آن هستیم. فروردین مسابقات کسب سهمیه در روئینگ و آبهای آرام را داریم، یک زمانی استراحت می‌دهیم و با رکوردگیری آنهایی که استحقاق دارند به مسابقات اعزام می‌شوند نه آنهایی که فکر می‌کنند باید بروند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول