اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

رضایی: رسانه‌های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست‌ها هستند

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به اینکه رسانه‌های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست‌ها هستند، اظهار کرد: جهاد تبیین، روشنگری و رسوا کردن ماشین تبلیغات دروغین از وظایف ما دربرابر رسانه‌های غربی است.

رضایی: رسانه‌های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست‌ها هستند

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا در خصوص دروغ پردازیهای رسانه‌های بیگانه، گفت: واقعیت این است که «BBC» و تمام رسانه‌های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست‌ها بوده و بارها هم با اقداماتی که داشته‌اند، نشان داده‌اند که اختیاری از خودشان ندارند. 

وی با بیان اینکه از زمان شروع نبرد جبهه مقاومت علیه رژیم متخاصم صدها کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، اظهار کرد: با وجود چنین اقدامات ظالمانه‌ای اما می‌بینیم صدای هیچ کدام از رسانه‌های غربی بلند نشده است زیرا آنها اجازه ندارند به این موارد بپردازند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس خاطر نشان کرد: دیدگاه این رسانه‌ها به نوعی است که انسان‌ها را درجه‌بندی می‌کنند به‌گونه‌ای که برای آنها جان صهیونیست‌ها ارزش بیشتر نسبت به جان مسلمانان بی‌گناه دارد.

وی با اشاره به اقدام دروغ رسانه‌های غربی علیه جبهه‌های مقاومت، افزود: این اقدام در واقع جز تکنیک‌های خبری آنها بوده و با چنین دروغ‌های بزرگی، افکار عمومی را فریب و آنها را همراه سازی می‌کنند تا برای جنایت‌های دیگر آنها پشتیبان باشند.

اخیراً «BBC» مدعی شده است که حماس و جبهه‌های مقاومت در پی عملیات طوفان‌الاقصی اقدام به کودک‌کشی کرده اند در حالیکه هیچ تصویر و مدرکی از این اقدام نشر نداده و تنها در خبری دروغ به حمایت از رژیم ظالم صهیونیستی پرداخته است. 

نماینده دشتستان در مجلس با تأکید بر اینکه این رسانه‌ها بار اول شان نیست که دست به چنین اقداماتی می‌زنند، بیان کرد: در حمله آمریکایی‌ها به افغانستان و عراق و انجام جنایت‌های ظالمانه، دیدیم که رسانه‌های غربی به عنوان یک ابزار ماشین جنگ، در کنار تانک‌ها و موشک‌های آنها به افکار و اذهان مردم حمله تروریستی کردند.

وی تصریح کرد: اقدام دروغی که «BBC» انجام داده، بار اول نیست و ما مکرراً تعداد اخبار دروغ از این رسانه را بارها مشاهده کرده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پایان تأکید کرد: آن چیزی که امروز لازم است در برابر اقدامات رسانه‌های غربی انجام دهیم؛ جهاد تبیین، روشنگری و رسوا کردن ماشین تبلیغات دروغین غرب است.

لازم به ذکر است، امروزه و در پی عملیات طوفان‌الأقصی از جانب جبهه مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی، رسانه‌های غربی از جمله بی بی سی به حمایت از آنها پرداخته تا با عملیات روانی شدید جای حق و باطل را تغییر دهند.

رژیم غاصب صهیونیستی در این روزها منازل مسکونی در غزه را هدف گرفته و نیمی از کشته و زخمی‌های این بمباران‌ها زنان و کودکان مظلوم فلسطینی هستند که این رژیم دست به چنین جنایتی زده است.     

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول