اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم‌صهیونیستی پایگاه‌های حزب‌الله در لبنان را بمباران کرد

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد که بار دیگر پایگاه‌های نظامی حزب‌الله در لبنان را بمباران کرده است.

رژیم‌صهیونیستی پایگاه‌های حزب‌الله در لبنان را بمباران کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد که بار دیگر پایگاه‌های نظامی حزب‌الله در لبنان را بمباران کرده است.

عصر امروز نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله در لبنان را هدف قرار داده است.

روزنامه هاآرتص اعلام کرد که فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفته است: «با وجود تمرکز بر جنوب، آماده هرگونه تشدید احتمالی در مرزهای شمالی هستیم».

 پیشتر جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از ادامه حملات به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

شبکه خبری المنار به نقل از حزب الله گزارش داد، نیروهای مقاومت امروز پنج مقر مرزی صهیونیستها را هدف قرار دادند عبارت است از: جل العلام، برکه ریشا، رامیا، المناره و العباد.

حزب الله خبر داد که این حملات به صورت مستقیم و با سلاح مناسب صورت گرفته است. این جنبش ساعاتی پیش نیز از حمله به مقر نظامی صهیونیستی در «حانیتا» خبر داد که به هلاکت نظامیان اسرائیلی منجر شده است.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول