اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

سخنگوی شورای نگهبان روز عصای سفید را به خبرنگار روشندل فارس تبریک گفت

سخنگوی شورای نگهبان در تماس تلفنی با علی عباسی مزار خبرنگار روشندل خبرگزاری فارس، روز جهانی عصای سفید را به وی تبریک گفت.

سخنگوی شورای نگهبان روز عصای سفید را به خبرنگار روشندل فارس تبریک گفت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان امروز و در روز جهانی عصای سفید در تماس تلفنی با علی عباسی مزار خبرنگار روشندل خبرگزاری فارس، این روز را به وی تبریک گفت.

سخنگوی شورای نگهبان در این تماس تلفنی ضمن آشنایی با جزئیات نحوه فعالیت خبری علی عباسی مزار برای وی آرزوی موفقیت کرد.

طحان‌نظیف در این تماس تلفنی عنوان کرد که نابینایان در جامعه ما با وجود محدودیتی که دارند، همپای دیگران در زمینه‌های مختلف فعال هستند و به ویژه در حوزه تحصیلی ما شاهد حضور نابینایان در مقاطع بالای تحصیلی و علمی هستیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: این حضور گسترده نابینایان در عرصه‌های مختلف جامعه نشان می‌دهد که این محدودیت جسمی نتوانسته مانع فعالیت و حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف شود.

همچنین طحان‌نظیف در حساب کاربری خود در فضای مجازی نیز نوشته است: امروز روز جهانی نابینایان (عصای سفید) بود که روشنایی وجودشان آن‌ها را به کار و تلاش مضاعف واداشته و امیدوار به آینده فعالیت می‌کنند. جمعی از این روشندلان عزیز در رسانه‌ها مشغول به کار هستند که با دو تن از آن‌ها تلفنی گفت‌وگو کردم و به آن‌ها برای این اراده و پشتکار، تبریک و خداقوت گفتم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول