اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دنیای غرب در برابر فجایع اسرائیل در غزه چهره مزورانه خود را نشان داد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان گفت: دنیای غرب با حمایت خود از اسرائیل در فجایعی که علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه صورت می‌گیرد چهره مزورانه خود را نشان داد.

دنیای غرب در برابر فجایع اسرائیل در غزه چهره مزورانه خود را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلویی ظهر امروز در اجتماع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه‌های استان همدان در مجاورت قبور مطهر شهدای گمنام در دفاع از مردم غزه با بیان اینکه امروز شاهد یکی از سخت‌ترین و دردناک‌ترین وقایع تاریخی از سوی دنیای ظلم و ستم هستیم، اظهار کرد: دنیای غرب با حمایت خود از اسرائیل در فجایعی که علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه صورت می‌گیرد چهره مزورانه خود را نشان داد.

وی با تاکید بر لزوم ترسیم حقایق برای جامعه گفت:‌ سرزمین فلسطین متعلق به مردم مسلمان آن است مردم و سردمداران اسرائیل هر دو غاصب هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان اینکه هزاران نفر از مردم فلسطین امروز در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند ادامه داد: غزه و حماس در سرزمین خود از خاک و مردم خود دفاع می‌کنند و این حق طبیعی آنهاست.

وی با اشاره به اینکه باید برای کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب افسوس خورد که اگر از فلسطین حمایت می‌کردند امروز شاهد این اتفاقات نبودیم گفت: امروزه متاسفانه طرح کوچاندن مردم باریکه غزه مطرح می‌شود این اتفاقات اشتباه در جهانی اتفاق می‌کند که ادعای برقراری عدالت و کدخدایی بین‌المللی وجود دارد.

حاجیلویی با تاکید بر اینکه با همه این مظلومیت‌ها بشارت‌ الهی بر پیروزی است گفت: خداوند متعال به ما توفیق دهد دوشادوش مردم فلسطین مبارزه علیه مصداق بارز یزیدیان جهان نصیب ما شود.

وی با اشاره جملات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با لطف خدا حرکت آغاز شده در فلسطین پیش رفته و منجر به پیروزی کامل فلسطین خواهد شد یادآور شد: خستگی‌ناپذیری مبارزه با ظلم از زمان حضرت آدم مطرح بوده و تا ختم زندگی و تاریخ ادامه دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان اینکه تنفر از ظلم و ظالم نقطه آغاز مبارزه است، گفت: دفاع از مظلوم اصل است و باید مد نظر باشد.

پایان پیام/ ۸۹۰۵۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول