اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شاهد عینی صهیونیست: این پلیس اسرائیل بود که محل نگهداری اسرا را هدف قرار داد

یک شهرک‌نشین صهیونیست که در روز عملیات طوفان الاقصی برای دقایقی به اسارت رزمندگان حماس در آمده بود، در یک گفت و‌گوی رادیویی پرده از واقعیت تازه‌ای برداشت.

شاهد عینی صهیونیست: این پلیس اسرائیل بود که محل نگهداری اسرا را هدف قرار داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک شاهد عینی زن، ساکن کیبوتس «بئیری» (در نزدیکی غزه) در یک برنامه رادیویی عبری‌زبان در خصوص روز عملیات رزمندگان مقاومت گفت که نیروهای حماس با مهربانی با اسرا برخورد کردند و این پلیس اسرائیل بود که محل نگهداری آن‌ها را گلوله‌باران کرد.

به نوشته وبگاه خبری شهاب نیوز، او گفت: «۴۰ مرد مسلح آمدند و ما را به خانه‌ای بردند؛ آن‌ها با ما مهربانانه برخورد می‌کردند؛ از ما خواستند تا با پلیس تماس بگیریم و هشدار بدهیم که کاری نکنند؛ سپس تیراندازی شدیدی از هر طرف شروع شد؛ بعد از آن یک مرد مسلح که با ما صحبت می‌کرد من را گرفت و به بیرون برد، در آن حین نیروهای پلیس محل نگهداری اسرا را با خمپاره هدف قرار دادند و همه افراد داخل آن از جمله اسرا کشته شدند؛ آن فرد مسلح همراه من نیز دستگیر شد».

این شاهد عینی افرود: «افراد مسلح نمی‌خواستند ما را بکشند، بلکه با اخلاق خوب با ما برخورد می‌کردند و سعی داشتند در آن شرایط وحشت‌آور ما را آرام کنند».

هفته گذشته نیز یک شهرک‌نشین اهل کیبوتس «کفارغزه» در جنوب غرب اراضی اشغالی در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در بیان تجربه خود از روز عملیات رزمندگان مقاومت گفت که آن‌ها با مهربانی و بدون خشونت با او و بچه‌هایش برخورد کرده‌اند.

یکی از رزمندگان مقاومت به زبان انگلیسی به او گفته بود: «نگران نباش. ما مسلمان هستیم و به شما آسیب نمی‌زنیم». (جزئیات بیشتر)

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین تصاویری را از دیوار خانه‌ها بعد از ورود نیروهای مقاومت به آن‌ها منتشر کرده که روی آن‌ها نوشته شده است: «قسام کودکان را نمی‌کشد».

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول