اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نیروهای اشغالگر با حمله زمینی، غزه را به قتلگاه خود تبدیل می‌کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروهای اشغالگر با حمله زمینی، غزه را به قتلگاه خود تبدیل می‌کنند زیرا مقاومت فلسطین هزاران رزمنده آموزش دیده و شهادت طلب دارد.

نیروهای اشغالگر با حمله زمینی، غزه را به قتلگاه خود تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با روحانیون در مدرسه امام حسین(ع)، اظهار کرد: امت اسلامی درقبال تحول بزرگ میدان نبرد بین رژیم صهیونسیتی و مقاومت اسلامی باید به وظایف خودش عمل کند؛ طوفان اقصی نقطه عطف تاریخی است و ما نباید در این نقطه عطف، بی تفاوت و تماشاچی باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ضربه اول طوفان الاقصی قواعد درگیری را از حالت انفعالی به حالت فعال دگرگون کرد و مقاومت را از موضع ضعف به موضع قوت رساند.

وی بر جهاد رسانه‌ای و جهاد حقوقی در حمایت از فلسطین تأکید کرد و گفت: ترویج مقاومت، جهاد امر به معروف است، مسلمانان باید به دولت‌ها فشار بیاورند که در کنار فلسطین بایستند؛ باید پای کار آمد و بخشی از امت که می‌تواند باید در مرز سرزمین‌های اشغالی بروند و راهپیمایی کنند.

کعبی با اشاره به اهمیت ابراز عصبانیت از رژیم صهیونسیتی، عنوان کرد: باید ظرفیت‌های خود را بدانیم و درحد توان کاری کنیم؛ امت اسلامی با اتحاد و انسجام خود باید نشان دهد که یک ساختمان مستحکم و بنیان مرصوص است.

وی حمله زمینی را به معنی تبدیل غزه به یک قتلگاه برای نیروهای اشغالگر دانست و بیان کرد: مقاومت فلسطین هزاران رزمنده آموزش دیده و شهادت طلب دارد و مردم فلسطین هم پشتیبان و حامی این مقاومت است.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی فتح الفتوح مقاومت اسلامی است، عنوان کرد: این عملیات غرورآفرین نه تنها از نظر اطلاعاتی، نظامی و روحیه‌ای بلکه از لحاظ تربیت نسل جدید سوم و چهارم نیروهای مقاومت مهم است‌؛ هرچقدر بخواهند از مردم فلسطین شهید کنند، نسل بعدی مصمم‌تر از نسل قبل خواهد بود.

کعبی افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیس و امریکا و‌اروپا وحشیانه ترین جنایات تاریخ را به بهانه دفاع از خودش شروع کرد و ما باید از مجامع حقوق بشر بین المللی و‌کشورهای عربی و‌اسلامی درخواست کنیم تا راه هایی برای رساندن کمک به  مردم مظلوم فلسطین  پیدا کنیم و این همان وظیفه انسانیت و اشتراک در جهاد فی سبیل الله  و کمک به خط مقدم جبهه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول